یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

تعویض رایگان ماهواره با دستگاه دیجیتال در کمیته امداد لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از مراجعه ۲۷ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد جهت تعویض ماهواره با دستگاه دیجیتال خبر داد . به گزارش…

طرح تعویض ماهوراه با دستگاه دیجیتال در لارستانمیلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از مراجعه ۲۷ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد جهت تعویض ماهواره با دستگاه دیجیتال خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان، حجت الاسلام عبداله تقی زاده با اشاره به اینکه ماهواره به جهت آثار بنیان افکن در زندگی افراد، اظهار داشت:  به دلیل اینکه بسیاری از مسائل دنیا با فرهنگ دینی و چارچوب اعتقادی ما تطابق ندارد، قطعا اگر نیاز مردم در رسانه های خودی تامین شود به سمت رسانه های بیگانه نمی روند .

وی با بیان اینکه تاثير برنامه‌هاي اين ابزار قدرتمند برافكار عمومي و عملكرد آن را، بويژه از نظر تربيتي و جامعه پذيري نبايد از نظر دور داشت، افزود: گذراندن وقت بيش‌تر براي تماشاي ماهواره، نشان دهنده علاقه كمتر به مطالعه است و به احتمال زياد، فرد را تنبل و از نظر رواني، منفعل بار مي آورد و فعاليت ذهني را كند و روح انسان را مسخ مي كند.

مدیر کمیته امداد لارستان تصریح کرد: ماهواره، مبلّغ پرخاش‌گري و ستيزه‌جويي است و گاه انسان را به ترس از خشونت واقعي مبتلا مي سازد؛ بدين معنا كه فرد از جنگ و مبارزه واقعي مي‌هراسد.

وی خاطر نشان کرد: جهت مبارزه با معضلات و آسیب های شبکه های ماهواره ای بیگانه و جلوگیری از آثار بسیار مخرب آن کمیته امداد با همکاری سپاه پاسداران و در یک اقدام فرهنگی طرح تعویض ماهواره را با گیرنده های دیجیتالی در دست اجرا گذاشته است .

تقی زاده اضافه کرد : تاکنون تعداد ۲۷ نفر از مددجویان تحت پوشش با مراجعه به کمیته امداد، دستگاه ماهواره خود را بصورت رایگان با دستگاه دیجیتال تعویض نموده اند .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین