پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

سفر معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد به لارستان

میلاد لارستان: معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد به لارستان سفر می‌کند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان علی اصغر رفعت…

012_1530میلاد لارستان: معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد به لارستان سفر می‌کند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان علی اصغر رفعت حقیقی از سفر دو روزه ی،

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنك وارشاد جهت تبیین برنامه‌های این معاونت و نشست با فعالان قرآنی به این شهرستان خبرداد.

به دعوت دکترجعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نجیب زاده معاونت استانداروفرماندارويژه لارستان واداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعه و شنبه ، بیست دوم و بیست سوم خردادماه جهت تبیین برنامه‌های آن معاونت و نشست با فعالان قرآنی و مؤسسات ممتاز از این شهرستان بازدید خواهد کرد.

سید علی اصغر رفعت حقیقی در این زمینه افزود: در این سفر معنوی که به اتفاق دکتر جعفر پور نماینده مردم شریف لارستان ، خنج ، گراش در مجلس شورای اسلامی پس از استقبال در فرودگاه بین المللی لارستان جلسه صمیمانه و پرسش پاسخ باحافظان و قاریان قرآن در حسینه استوار دیدار میکند . وی در ادامه افزود : نشست صمیمانه معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حافظان قرآن و عترت وشرکت در نماز جمعه و تجلیل از حافظان و فعالین قرآنی و بازدید از دانشگاه علوم قرانی شهرستان گراش از دیگر برنامه‌های این سفر است .

پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام جعفر صادق لار همایش تجلیل از حافظان و فعالین قرانی در همان مکان برگزارخواهد شد.

معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد شنبه بیست سوم خردادساعت ۸:۳۰ جهت شرکت در مراسم تجلیل از حافظان قرآن اهل تسنن لارستان وارد شهر اوز میشود.

لازم به ياداوريست كه نماينده محترم درحاشيه جلسه شوراي انقلاب فرهنگي كشوربامعاونت وزيربه بحث وگفتگودرخصوص وضعيت ومشكلات مراكزقراني لارستان ورفع وكمكهاي ان معاونت به موسسات قراني نمودوباهمت بلندنماينده محترم ازكليه حافظان قران كريم به طورشايسته تجليل مي شود.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین