پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 33

معاون وزیر ارشاد در لارستان+برنامه ها

میلاد لارستان: معاون وزیر ارشاد از مراکز علمی، فرهنگی و هنری لارستان بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان؛ حجه الاسلام و المسلمین مهدی حشمتی، صبح روز جمعه ۲۲ خرداد ماه…

بازدید معاون وزیر ارشاد از لارستانمیلاد لارستان: معاون وزیر ارشاد از مراکز علمی، فرهنگی و هنری لارستان بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان؛ حجه الاسلام و المسلمین مهدی حشمتی،

صبح روز جمعه ۲۲ خرداد ماه از طریق فرودگاه بین المللی لارستان با استقبال مسئولین وارد این شهرستان شد.

وی در بدو ورود به بازدید مرکز فرهنگی حسینه استوار رفت و پس از آن با زیارت قبر مطهر حضرت آیت اله آیت اللهی(ره) و موزه آن بزرگوار، با حضور در مرقد حضرت آیت الله سیدمجتبی موسوی لاری(ره) با قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

معاون وزیر ارشاد با هدف بازدید از مجمع القرآن فاطمیون و دانشکده علوم قرآنی به شهرستان گراش عزیمت نمود و در برنامه پایانی خود با حضور در نماز جمعه این شهر برای مردم متدین گراش به سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام حشمتی در شامگاه روز جمعه نیز، با حضور در مسجد امام جعفرصادق(ع)، با اهدای هدایایی از حافظان و قاریان سراسر لارستان بزرگ تجلیل کرد.

 برنامه روز شنبه حجت الاسلام حشمتی، شرکت در مراسم تجلیل از قاریان اهل تسنن خواهد بود که از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح در محل دانشگاه پیام نور اوز لارستان برگزار می شود.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۹:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین