پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

تعداد موسسات قرآنی در منطقه لارستان کم است

میلاد لارستان: معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد با اشاره به اینکه با توجه به استقبال مردم لارستان از علوم قرآنی تعداد این موسسات در منطقه کم است،…

بازدید معاون وزیر ارشاد از لارستانمیلاد لارستان: معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد با اشاره به اینکه با توجه به استقبال مردم لارستان از علوم قرآنی تعداد این موسسات در منطقه کم است، گفت: باید با تقویت دانشکده‌های علوم قرآنی در این منطقه و

همچنین همکاری حوزه‌های علمیه و حافظان قرآنی، ساز و کارهای این مهم در منطقه فراهم شود.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام مهدی حشمتی که برای شرکت در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی به منطقه لارستان سفر کرده است، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقبال گسترده جوانان لارستانی از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مایه خرسندی است.

وی گفت: خوشبختانه امروز شاهد حضور گسترده و پرشور جوانان و نوجوانان این منطقه در زمینه فراگیری علوم قرآنی هستیم که باید مورد حمایت قرار گیرند.

حشمتی با بیان اینکه بیمه فعالان قرآنی که متوقف شده بود به زودی از سر گرفته می‌شود، افزود: با تأسیس صندوق جدید خادمان قرآنی تأمین اعتبار لازم برای انجام این کار فراهم می‌شود.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: برای بیمه شدن فعالان قرآنی دولت بودجه‌ای را در نظر گرفته است که در صورت تأمین اعتبار لازم همه اقشار قرآنی بیمه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به استقبال مردم لارستان از علوم قرآنی تعداد این موسسات در منطقه کم است، خاطرنشان کرد: متأسفانه هنوز زیرساخت‌های لازم برای رشد و گسترش فعالیت‌های قرآنی در لارستان فراهم نیست که باید با تقویت دانشکده‌های علوم قرآنی در این منطقه و همچنین همکاری حوزه‌های علمیه و حافظان قرآنی، ساز و کارهای این مهم در منطقه فراهم شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ در آئین ویژه‌ای که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمشید جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان و فعالان قرآنی و اقشار مختلف مردم در مسجد امام جعفرصادق(ع) شهر لار برگزار شد، از ۳۰۰ حافظ و قاری قرآنی منطقه لارستان تجلیل بعمل آمد.

 

خبرنگار: جعفر صداقت

عکس: کیوان فتحی

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین