شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری کلاس آموزش گروهی برای دختران در آستانه ازدواج

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خنج از برگزاری کلاس آموزش گروهی برای دختران در آستانه ازدواج تحت حمایت کمیته امداد خبر داد؛ به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خنج از برگزاری کلاس آموزش گروهی برای دختران در آستانه ازدواج تحت حمایت کمیته امداد خبر داد؛

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد شهرستان خنج ،علی شهابی گفت: بنا به گفته پیامبر گرامی اسلام که فرمودند: “کسى که ازدواج کند، نصف دینش را حفظ کرده است” ، و همچنین اهمیت ازدواجی آگاهانه و پایدار که ضامن سلامت جامعه و افراد یک خانواده باشد، این نهاد از ابتدای سال جاری اقدام به برگزاری جلسلات و کلاسهای مشاوره ازدواج برای مددجویان در آستانه ازدواج تحت حمایت خود کرده است.

در همین راستا کلاس راهنمایی گروهی برای دختران در آستانه ازدواج در محل سالن اجتماعات کمیته امداد خنج برگزار گردید که تعداد ۳۵ نفر در این کلاس شرکت کردند.

شرکت کنندگان با موضوعاتی همچون، ازدواج آگاهانه و پایدار، تصمیم گیری صحیح برای انتخاب همسر، اصول و معیارهای یک انتخاب صحیح، و همچنین در زمینه شناخت وآشنایی قبل از ازدواج و … آشنا شدند.

شهابی ابراز امیدواری کرد: براساس برنامه ریزی بعمل آمده برآنیم تا با توجه به امیت موضوع این کلاسها را در زمان باقی مانده بیشتر و بهتر برگزار کنیم.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین