پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

یک همایش بین المللی در لارستان

میلاد لارستان: دکتر محمود عاطفی رئیس مرکز بسیج رسانه ملی کشور طی سفر دو روزه خود به لارستان از برگزاری همایش بین المللی پیرغلامان حسینی در لارستان خبر داد. به…

فیلم/  همایش کشوری تجلیل از پیرغلامان حسینی در لارستان برگزار می شودمیلاد لارستان: دکتر محمود عاطفی رئیس مرکز بسیج رسانه ملی کشور طی سفر دو روزه خود به لارستان از برگزاری همایش بین المللی پیرغلامان حسینی در لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از لادستان؛ حضور در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی همایش ملی پیرغلامان حسینی که این همایش امسال به میزبانی استان فارس برگزار می شود،از مهمترین اهداف سفر این مقام مسئول بود.

عاطفی از افتتاحیه این همایش کشوری در لارستان خبر داد و افزود: این همایش امسال به میزبانی استان فارس ۲۳ الی ۲۵ مهرماه در لارستان و حرم احمد بن موسی شیراز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه میهمانانی از کشور های مختلف جهان نیز در این همایش حضور پیدا خواهند کرد اظهار داشت: در این مراسم شاعران و مداحان اهل سنت،مسیحی،یهودی و زرتشتی از کشور های مخلتف جهان حضور می یابند.

این جانباز دوران ۸ سال دفاع مقدس به ثبت رساندن سنت های عزاداری در منطقه لارستان بزرگ در حاشیه این همایش اشاره کرد و افزود: از اعضای ستاد همایش می خواهم که سنت های ناب عزاداری این منطقه را جمع آوری کنید تا پس از تایید اعضای هیئت علمی سازمان صدا و سیما یک یا چند، از این سنت های عزاداری منطقه لارستان را به ثبت ملی برسانیم.

وی همچنین به پوشش گسترده رسانه ای این همایش در سطح کشوری و بین المللی، اعزام تیم پخش زنده و مستند سازان رسانه ملی در منطقه اشاره کرد و افزود: صدا و سیما هم تمام سعی خود با اعزام تیم پخش زنده و مستند سازان را جهت پوشش هر چه بهتر این همایش را انجام می دهد.

عاطفی این وعده هم به اعضای ستاد و مردم لارستان داد که به برکت این مراسم، تا چند هفته آینده فیبر نوری و تجهیزات مورد نیاز جهت برقراری پخش زنده تلویزیونی به صورت دائمی در لارستان تکمیل شود.

وی با بیان اینکه این همایش کشوری با مسئولیت سپاه فجر استان فارس و به مراتب سپاه لارستان است از اعضای ستاد خواست تا همه با این نهاد همکاری لازم جهت هر چه با شکوه تر شدن این مراسم را داشته باشند.

در پایان مراسم ابراهیم پیروز به عنوان دبیر ستاد همایش پیرغلامان لارستان معرفی شد.

ریاست مرکز بسیج صدا و سیمای کشور در ادامه سفر خود به لارستان ،از بسیج رسانه لارستان نیز بازدید و با توانمندی های اعضای این نهاد از نزدیک آشنا شد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین