پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 22

رصد مشکلات کارکنان بیمارستان امام رضا توسط دکتر رئوفی

در دومین هفته کاری رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی نشستی با حضور دکتر رئوفی، معاونین دانشکده، مسئولین بیمارستان و مسئولین واحد های مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لار برگزار…

در دومین هفته کاری رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی نشستی با حضور دکتر رئوفی، معاونین دانشکده، مسئولین بیمارستان و مسئولین واحد های مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لار برگزار گردید .

 در این دیدار ابتدا رئیس دانشکده ضمن تشکر از پرسنل زحمتکش بیمارستان که در کنار پزشکان مجری طرح تحول را با توانی مضاعف بوده اند ، از خداوند جهت آنها طلب جزای خیر نمود . وی با تأکید بر این موضوع که زحمات و تلاش هیچکس بی ارزش نمی باشد به پرسنل توصیه نمودند ، حفظ حرمت اشخاص را سرلوحه کار خود قرار دهند . دکتر رئوفی همچنین بر رعایت نظم و اثرات مثبت آن در ارائه خدمات بیشتر به مردم و اجرای برنامه ها و کنفرانس های علمی و آموزشی در محیط بیمارستان تأکید نمودند .

همسان سازی در خصوص پوشش پرسنل در رده های مختلف ، دوری از روزمرگی و ترسیم چشم انداز توسط مسئولین بخش ها از دیگر نکاتی بود که رئیس دانشکده به آن پرداختند .

سپس مسئولین بخش ها به بیان مسائل و مشکلات موجود در بخش های خویش پرداختند و در پایان کلیه معاونت ها طبق مسائل مطرح شده در جلسه پاسخگوی مشکلات حاضرین بودند .

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین