پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 22

خیرین، جهت خرید وسایل خنک کننده ایتام دست بکار شدند

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد شهرستان لارستان از پرداخت مبلغ ۲۶۰ میلیون ریالی  توسط حامیان ایتام در سه ماهه اول سال جاری، جهت خرید وسایل خنک کننده خبر داد ….

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد شهرستان لارستان از پرداخت مبلغ ۲۶۰ میلیون ریالی  توسط حامیان ایتام در سه ماهه اول سال جاری، جهت خرید وسایل خنک کننده خبر داد .

 

 

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام عبدالله تقی زاده اظهار کرد: حامیان طرح اکرام علاوه بر کمک های نقدی که بصورت ماهیانه به حساب ایتام واریز می کنند ،در شرایط خاص که فرزندان معنوی آنان نیاز به کمک داشته باشند آنان را تنها نمی گذارند  .

وی افزود: در سه ماهه نخست سال ۹۴، حامیان ایتام با پرداخت مبلغ ۲۶۰ میلیون ریال، کمیته امداد لارستان را در تهیه وسایل خنک کننده جهت ایتام یاری رسانده اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان لارستان با اشاره به نحوه اجرای طرح اکرام ایتام تصریح کرد: خیرین با مراجعه به سایت کمیته امداد و یا مراجعه به دفاتر این نهاد در سطح شهرستان، می توانند آمادگی خود را مبنی بر مشارکت در این طرح اعلام نمایند.

وی بیان کرد: در حال حاضر، تعداد ۲ هزار و ۲۶۲ حامی حمایت مادی و معنوی از ۶۲۵ یتیم را در سطح شهرستان لارستان به عهده دارند که بطور میانگین هر یتیم از حمایت و کمک سه حامی برخوردار است.

تقی زاده با اشاره به اینکه حامیان با پر کردن فرم مربوط به طرح اکرام می توانند کفالت یک یا چند یتیم را تقبل نمایند، تصریح کرد: :پس از این اقدام حامیان تعهد می نمایند،ماهیانه و حداقل ۲۰ هزار تومان به عنوان کمک معیشت به فرزندان معنوی خود پرداخت کنند .

خبرنگار: کمیته امداد شهرستان لارستان

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۸:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین