شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آزادی 21 زندانی در لارستان/امروز،جشن گلریزان در لار

میلاد لارستان: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان لارستان با بیان اینکه ستاد دیه استان ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جهت آزادی زندانیان غیرعمد لارستان اختصاص داده است، گفت: با…

میلاد لارستان: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان لارستان با بیان اینکه ستاد دیه استان ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جهت آزادی زندانیان غیرعمد لارستان اختصاص داده است، گفت: با این کمک ۲۱ نفر از زندانیان به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

عشرت جهاندیده در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان از برگزاری جشن گلریزان ویژه زندانیان جرائم غیرعمد در لارستان خبر داد و اظهار داشت: این جشن در آستانه میلاد امام حسن مجتبی(ع) در روز دوشنبه ۸ تیرماه ۱۳۹۴ رأس ساعت ۱۸ بعداز ظهر در محل سالن وحدت شهر لار برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشن گلریزان در سراسر ایران در شهرستانهایی که زندان در آن مستقر است برگزار می شود، افزود: بدنبال برنامه ریزی های صورت گرفته، بناست این جشن معنوی علاوه بر شهر لار در شهرستانهای خنج و گراش نیز به دلیل بعد مسافت با شهر لار بطور جداگانه له اجرا در می آید.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان لارستان با اشاره به آماری از زندانیان جرائم غیرعمد در لارستان، تصریح کرد: در زندان لارستان ۳۳ نفر بدهکار مالی و ۱۵ نفر زندانی تصادفی و دیه وجود دارد که مجموع بدهکاری این افراد هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۲۷ میلیون تومان می باشد.

وی با بیان اینکه جرائم غیرعمد، جرائمی است که شخص ناخواسته مرتکب آن می شود که شامل جرائم مالی و دیه است، خاطر نشان کرد: مجرمان مالی شامل بدهکاران مهریهف نفقه، چک، ضمانت و مجرمان دیه شامل تصادفی که منجر به فوت یا جراحات و یا نقص عضو طرف مقابل شده، می شود.

جهاندیده با اشاره به اینکه در جشن گلریزان سال گذشته شهرستان لارستان، بیش از ۱۲۰ میلیون تومان جمع آوری شد، اضافه کرد: ۱۰۰ میلیون تومان از این مبلغ به ستاد دیه استان ارسال و این مبلغ پس از ۸ برابر شدن به لارستان عودت گردید.

این مددکار اجتماعی بیان کرد: در این خصوص، ستاد دیه استان با اختصاص ۶۳۲ میلیون تومان وام بلاعوض و همچنین ۱۵۸ میلیون تومان وام بدون بهره، زمینه آزادی ۲۱ زندانی را در لارستان فراهم کرد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان لارستان، گفت: خیرین می توانند در تمام طول سال با مراجعه حضوری به اداره زندان لارستان، ارتباط با مدیرعامل انجمن زندانیان این شهرستان و یا واریز کمکهای نقدی خود به حساب ۰۱۰۶۴۹۶۴۲۷۰۰۱ نزد شعب بانکهای ملی بنام انجمن حمایت از زندانیان نیازمند لارستان در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین