پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 22

لارستان و بیشترین اتباع بیگانه فارس!!

سرپرست اداره کل اتباع بیگانه استانداری فارس گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵ هزار اتباع خارجی غیر مجاز از این استان اخراج شدند. عبدالله رفیعی پور با اعلام…

سرپرست اداره کل اتباع بیگانه استانداری فارس گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵ هزار اتباع خارجی غیر مجاز از این استان اخراج شدند. عبدالله رفیعی پور با

اعلام اینکه پیش بینی می شود حدود ۲۰۰ هزار اتباع بیگانه افاغنه در استان فارس سکونت دارد، بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۵ هزار نفر از آنها از استان فارس طرد شدند و این در حالی است که در سال گذشته ۶۰ هزار اتباع بیگانه خارجی غیر مجاز از استان فارس اخراج شدند.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از مهر وی با اشاره به فعالیت های اخیر این اداره در خصوص طرد اتباع بیگانه غیر مجاز از استان فارس یادآور شد: به اندازه جمعیت یک شهرستان ۶۰ هزار نفری طی یکسال گذشته از استان فارس اتباع غیر مجاز طرد شده که ضروری است دیگر دستگاه های متولی همانند دستگاه انتظامی در این زمینه تلاش داشته باشد.

رفیعی پور بیشترین اقامت اتباع مجاز و غیرمجاز را در شهرستان‌های شیراز، مرودشت و لارستان اعلام کرد و گفت: امیدواریم با اجرای طرح طرد اتباع بیگانه غیرمجاز  ضریب اشتغال در استان را افزایش دهیم.

میلادلارستان: مسئولین محترم و خصوصا فرماندار ویژه لارستان؛ خواهشمند است در خصوص طرد اتباع بیگانه غیرمجاز در منطقه همت کنید. جوانان لارستانی فراوانی متاسفانه به دلایل مختلف از کار محروم هستند. شرایط را لااقل کمی برای تسرع در اشتغال انها فراهم نمایید.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین