چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

وزیر آموزش و پرورش به لارستان می آید

در جلسه ای که در تاریخ ۰۸/۰۴/۹۴ باحضور دکتر جعفرپور  نماینده  مردم لارستان، خنج و گراش و دکتر فانی وزیر آموزش پرورش در محل وزارتخانه برگزار گردید مباحث متعدی در…

در جلسه ای که در تاریخ ۰۸/۰۴/۹۴ باحضور دکتر جعفرپور  نماینده  مردم لارستان، خنج و گراش و دکتر فانی وزیر آموزش پرورش در محل وزارتخانه برگزار گردید

مباحث متعدی در حوزه های کلان و منطقه ای مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه که  معاون پارلمانی وزیر نیز حضور داشت ابتدا دکتر جعفرپور به لزوم اجرای سند تحول آموزش و پرورش در کشور اشاره کرده و با تأکید بر ارتقاء سطح کیفی آموزش و همچنین توانمندسازی بیش از پیش معلمان بعنوان یک راهبرد کلان، لزوم بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان را بعنوان یکی از اصلی ترین عارضه های این قشر مهم و اثرگذار مطرح نمود.

 در ادامه دکتر فانی ضمن تقدیر از دغدغه های نماینده مردم لارستان، خنج و گراش به اشراف جعفرپور بر نقشه راه و سند جامع تحول بعنوان یکی از اعضای کمیته مربوطه در شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و اطمینان داد این مهم در برنامه ششم توسعه بصورت چشمگیری لحاظ خواهد شد. وی ضمن ذکر آمار و ارقامی از بودجه ها و هزینه های جاری این وزارتخانه، از تلاشهای دکتر جعفرپور در بودجه بندی ها تقدیر کرد.

در ادامه دکتر جعفرپور از وزیر آموزش و پرورش  برای حضور در نشست پایانی همایش جوان و اندیشه در اواخر مرداد ماه و بازدید از حوزه های آموزشی و دیدار و گفتگو با فرهنگیان دعوت بعمل آورد که وزیر این دعوت را پذیرفت و مقرر شد ازمان دقیق آن بعدا مشخص گردد.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم، از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه  صمیمی پیگیری بودجه های مورد نیاز برای توسعه باشگاه فرهنگیان و برخی دیگر از نیازهای عمده واساسی حوزه انتخابیه بود که با دستور مساعد مقام عالی وزارت در مسیر پیگیری های بعدی قرار گرفت.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین