دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بازدید از منازل مددجویان در قالب طرح مفتاح الجنه

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لارستان از بازدید از منازل مددجویان تحت حمایت امداد در طول ماه مبارک رمضان خبر داد . به گزارش میلاد لارستان به نقل…

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لارستان از بازدید از منازل مددجویان تحت حمایت امداد در طول ماه مبارک رمضان خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) حجت الاسلام تقی زاده : با برنامه ریزی انجام گرفته توسط این نهاد و دعوت از مسئولین،معتمدین،خیرین و حامیان طرح اکرام و در شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و جهت دلجویی از خانواده های تحت پوشش،از تعداد ۳۲ خانواده بازدید و مسائل و مشکلات آنان از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت .

وی با بیان اینکه کمیته امداد در تمامی مراحل خدمات رسانی به مددجویان خود پیوسته منتظر نگاه خیر خواهانه تمامی خیرین و مردم نوع دوست در سطح شهرستان لارستان می باشد تصریح کرد : در این شب عزیز مسائل و مشکلات ۳۲ خانواده از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته و در این بازدید ها مبلغ دو میلیون تومان از طرف این عزیزان وبه صورت نقدی به مددجویان پرداخت گردید .

لازم به ذکر است در این بازدید ها علاوه بر کمک های مادی که به صورت نقدی پرداخت گردیده،مسولین و خیرین با حضور خود در منازل مددجویان باعث نشاط و خرسندی و قوت قلب آنان گردیده و در این بین تعهداتی نیز در زمینه های فرهنگی و تحصیلی،تعمیرات و اجاره مسکن،هزینه های درمانی و سایر نیازهای ضروری مددجویان از طرف مهمانان داده شد که مقرر گردید با پیگیری همکاران در کمیته امداد محقق گردد .

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین