چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 10

دیدار نماینده مردم با خانواده شهدای فیشور

دکتر جمشید جعفرپور که این روزها در حوزه انتخابیه به سر می برد طی سفری به روستای فیشور با خانواده سه شهید این روستا دیدار کرد. نماینده مردم شهرستان‌های لارستان،…

دکتر جمشید جعفرپور که این روزها در حوزه انتخابیه به سر می برد طی سفری به روستای فیشور با خانواده سه شهید این روستا دیدار کرد. نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای

اسلامی در دیدار با خانواده شهدای اهل تسنن فیشور، به مناسبت سالروز حمله ناو امریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران به دیدار خانواده شهیدان شایان و قلی‌پور از شهدای این سانحه رفت.
 
به گزارش میلادلارستان وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم، وی با بیان اینکه این حادثه به هیچ عنوان یک اشتباه نبوده بلکه یک جنایت جنگی نام دارد تصریح کرد: هواپیمای مسافربری به لحاظ اندازه، سرعت، قدرت مانور، ارتفاع و نحوه اوج گیری کاملا از یک هواپیمای نظامی متمایز است و امریکا با قوی ترین دستگاه‌های حراستی قطعا با علم به مسافربری بودن هواپیما آن را هدف قرار داده است.


جعفرپور خاطرنشان کرد: قصد امریکا اتمام جنگ حتی به قیمت کشتار انسان‌های بی گناه بود و حاصل این تفکر جنایت بزرگی است که همه ۲۹۰ نفر مسافر هواپیمای مسافربری ایران را به شهادت رساند.
 
 نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای بازماندگان آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل داریم گفت: امیدواریم فرزندان و بازماندگان این شهید بزرگوار ادامه دهنده راه او باشند و از ارزش‌های دین و قرآن دفاع کنند.


وی همچنین در دیدار با خانواده شهید سهراب قادری، از شهدای سرافراز نیروی انتظامی که در سال ۱۳۷۶ به شهادت رسیده اظهارداشت: رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده‌ شهدا وظیفه همه مسئولان است چراکه شهیدان در راه حفظ امنیت این کشور جان خود را فدا کرده‌اند. جعفرپور افزود: اینکه امروز ما در کمال امنیت به فعالیت‌های خود می پردازیم مدیون خون شهداییم. شایان ذکر است جعفرپور در پایان دیدار هدیه و لوح یادبودی را تقدیم خانواده شهدا کرد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین