چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 11

فعالیت 80 مبلغ دینی در ماه رمضان در مناطق مختلف لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با تأکید بر نقش روحانیون و مبلغین دینی در هدایت افکار و عقاید، گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از ۸۰ روحانی و…

مبلغ دینیمیلاد لارستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با تأکید بر نقش روحانیون و مبلغین دینی در هدایت افکار و عقاید، گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از ۸۰ روحانی و مبلغ دینی در مناطق مختلف لارستان مستقر شده و در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام سیدعلی ولایتی نسب در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه رسالت اصلی اداره تبلیغات اسلامی، تبلیغ و ترویج شریعت حقه محمدیه (ص) است، اظهار داشت: در سالهای اخیر وظیفه اداره تبلیغات را در حوزه میدانی، تقویت بنیانهای فرهنگی مردم با تقویت کانون های قرآنی،  ngo ها و هیئات مذهبی و نظارت برعملکرد آنها نیز قرار داده اند که در واقع خود نوعی از تبلیغ دین و کتاب مقدس و سیره نبی اکرم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت است.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ ایرانی و اسلامی چنان با هم درآمیخته که نمی توان تفکیکی برای آن قائل شد، افزود: مسئولین فرهنگی در انجام وظیفه شرعی و قانونی خود نباید کوتاهی کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال، سعی شد از مبلغان بومی جهت اعزام به مناطق مختلف لارستان بیشتر استفاده شود، تصریح کرد: از دفتر تبلیغات قم حدود۳۰ روحانی با تحصیلات عالیه و بعضا با خانواده که خانواده ها نیز مبلغه هستند؛ دعوت شدند و به مناطق شهرستان اعزام شدند که در مجموع بیش از ۸۰ روحانی در این ماه مبارک در حال تبلیغ در لارستان هستند.

این مقام مسئول مهمترین زمینه فعالیت مبلغین را تحکیم باورهای دینی. آگاهی بخشی در  باب آسیب های اجتماعی، ترویج احکام و سیره معصومین، آموزش خانواده در باب تربیت فرزندان و غیره عنوان و خاطر نشان کرد: در صدر همه این برنامه ها، برگزاری دوره های آموزشی یکماهه تفسیر، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم قرار دارد.
 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین