چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

درخواستهای مردمی؛ این بار 10 درخواست

بخش دیگری از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم،…

بخش دیگری از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و

حل مشکلات مردم، توسط مسئولان به طور جدی پیگیری شود. مخاطبان گرامی می توانند نظرات خود در راستای بهتر شدن این بخش را نیز به هر نحو ممکن برای ما ارسال نمایند. لطفا خادمین خود در میلادلارستان را همراهی نمایید. این پیامک ها را با هم مرور می کنیم.

۱) از مسولان به طورجدي مي خواهم كه افغانيها را از داخل كارگاه و شركتها و حتی خود شهر لار جمعآوري كنند تاهم منطقه پاك باشد و هم كار براي خودي زياد باشد(قابل توجه امور اتباع بیگانه فرمانداری ویژه لارستان)

۲) لطفا سعي كنيد يك سامانه ارتباطي در يكي از نرم افزار هاي اينترنتي داشته باشيد. چون به طور مثال  بعضا پيشنهاداتي به ذهن می رسد (براي بعضي مشكلات) اما چون پيام كوتاه محدودیت كاراكتر دارد آن را رها می سازیم  (میلادلارستان: دوست عزیز؛ شما می توانید با آدرس الکترونیکی info@miladelarestan.ir مستقیما با ما در ارتباط بوده و پیشنهادات خود را بدون محدودیت ارسال نمایید.)

۳) درخصوص كمبود مكان گردشگري براي جوانان چاره ای بیندیشید(قابل توجه اداره میراث فرهنگی لارستان)

 ۴) سلام بر عزيزان  نشريه ميلاد لارستان. لطفأ در خصوص اتباع بيگانه افغاني هاي غير مجاز كه درشهر لار طبق آمار دادگستري بيشترين عامل افزايش جرم اعم از رانندگي غير قانوني ودیگر  جرايم هستند اطلاع رسانی نمایید. مسئولين را در جريان بگذاريد متأسفانه در اين مورد اقدام كارآمد وموثر ديده نشده ،آيا ما به ادارات استان مراجعه كنيم ؟ (قابل توجه میلادلارستان- فرمانداری ویژه لارستان)

۵) ميدان فردوسي كه به اين نام مزين شده درحال حاضر هيچ مفهومي نميرساند.لذا به زيباسازي اين ميدان باتوجه به شخصيت فردوسي بزرگ اقدام شود. (قابل توجه شهرداري لار)

۶) چنديست كه خيابان پاسداران درشب بسيار تاريك بوده وچهره شهر را  نازیبا كرده است كه علت آن وجود درختاني است كه هرس نشده اند يا لامپهاي پايه برق در آن مواضع سوخته است لذا لطفا هرچه سريعتر رسيدگي شود. (قابل توجه اداره برق وشهرداري لار)

 ۷) چرا با موتورسواراني كه از چراغ قرمز عبور کرده و از سمت راست سبقت ميگيرند يا با موبايل صحبت ميكنند يا خلاف مي روند و يا سه تا چهار موتور كه تمامي خيابان را گرفته اند و راه را به ماشينهاي پشت سر نمي دهند برخورد جدي نمي شود! (قابل توجه اداره  راهنمايي ورانندگي)

۸) بلوک پنج بازار امام گویی آشغال دوني خانه ها(محل دفع زباله) شده است.  لطفا هرچه زوتر رسيدگي كنيد اينجا جزئی از بازار است نه محل تجمع آشغالهای شهروندان. لطفا تابلو نیز بزنید و به منازل اطراف اخطار دهید (قابل توجه شهرداری لار)

۹) من دوست دارم سايت ميلاد لارستان رو ببينم.ولي صفحات خیلی با کندی باز می شود. سايتهاي ديگه اين مشكل را ندارد.چرا؟ (میلادلارستان:این مشکل انشالله درآینده ای نزدیک حل خواهد شد.کمی تامل نمایید)

۱۰) آب دادن به چمن هاى سطح شهر چند بار در روز در اين بحران كم آبى توجيه ندارد لطفا تأمل كنيد (قابل توجه شهردارى لار)

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین