چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 15

حضور نماینده مردم در افتتاحیه مسابقات قرآن

بيست و يكمين دوره مسابقه حفظ قرآن كريم با حضور گسترده مردم، مسئولان و حافظان قرآن كريم از استانهاي فارس و هرمزگان در مسجد جامع فيشور برگزار شد. این دوره…

بيست و يكمين دوره مسابقه حفظ قرآن كريم با حضور گسترده مردم، مسئولان و حافظان قرآن كريم از استانهاي فارس و هرمزگان در مسجد جامع فيشور برگزار شد. این دوره از مسابقات با حضور ۱۰۲ قاری قرآن

کریم و در دو گروه خواهران و برادران، در سه مقطع حفظ کامل قرآن کریم، حفظ ده جزء و حفظ دو جزء با حضور نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش و برخی دیگر از مسئولان شهرستان لارستان و بخش اوز به همراه امام جمعه اوز و فیشور برگزار شد.

دکتر جمشید جعفرپور با اشاره به ماه مبارک رمضان و ارزش‌ها و برتری‌های این ماه خاطرنشان کرد: هم حفظ و هم قرائت قران ارزشمند و مقدمه معارف قرآن است و خوب است که بتوانیم قرآن را سرلوحه اعمال، رفتار و سخن گفتن خود قرار دهیم.

وی با اشاره به برگزاری بیست و یکمین مسابقات سراسری قرآن کریم در روستای فیشور خاطرنشان‌کرد: این روستا به دلیل کار بزرگ قرآنی که بیست و یک سال است آن را انجام داده جای تقدیر و تشکر دارد و برای همه دست اندرکاران، داوران، قاریان و حافظان که از راه دور و دراز تشریف آورده‌اند آرزوی موفقیت دارم.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور علمای اهل سنت در تشییع جنازه دکتر نوربخش گفت: روحانیت محترم اهل سنت همیشه همراهی و همکاری لازم را داشته‌ است و این بار نیز با حضور خود در مراسم تسییع جنازه امام جمعه لارستان که سال گذشته در این مسابقات حضور داشتند و همچنین تشییع شهید موحدی بار دیگر همراهی و همکاری اهل سنت و جماعت تشیع اثبات شد و این حرکت زشت داعش در کویت محکوم گردید.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم، وی با اشاره به جنایت داعش در مسجد کویت تصریح کرد: هیچ کافری در ماه مبارک رمضان در مسجد چنین کاری انجام نمی‌دهد که عده‌ای آن را به نام اسلام و البته با هدف اسلام هراسی انجام می دهند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین