چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

کشف 47 کیلوگرم مواد مخدر در لارستان

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فارس، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لارستان در ۲۴ گذشته ۴۷ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط کردند. سرهنگ محمد…

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فارس، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لارستان در ۲۴ گذشته ۴۷ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محمد جعفر تولایی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده بندرعباس – لارستان به یک دستگاه خودرو سمند که سرنشینان آن اعضای یک خانواده بودند شک و پس از متوقف کردن این وسیله نقلیه در بازرسی از آن ۲۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فارس اضافه کرد:در ارتباط با این مواد راننده و سرنشینان (همسر و دو فرزند راننده خودرو) به پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان منتقل و تحقیقات لازم از آنها آغاز شد و خودرو متعلق به آنان نیز توقیف شد.

تولایی ادامه داد:همچنین در عملیات دیگری که در شهرستان لارستان انجام شد ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از یک دستگاه پژو ۴۰۵ مقدار ۱۹ کیلوگرم تریاک که در این وسیله نقلیه جاسازی شده بود کشف و راننده و دوسرنشین این خودرو را دستگیر کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین