پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

دفتر سازمان بهسازی و نوسازی در لارستان افتتاح شد

میلاد لارستان: معاون وزیر راه و شهرسازی از بافت تاریخی شهر لار و دفتر سازمان بهسازی و نوسازی در شهرستان لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان محمدسعید ایزدی امروز…

سفر معاون وزیر راه به لارستانمیلاد لارستان: معاون وزیر راه و شهرسازی از بافت تاریخی شهر لار و دفتر سازمان بهسازی و نوسازی در شهرستان لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان محمدسعید ایزدی امروز در رأس هیئتی از وزارتخانه راه و شهرسازی در سفری یک روزه از بافت‌های تاریخی لارستان از جمله مسجد چهاربرکه، قلعه اژدهاپیکر، کاروانسرای گلشن و نو،بافت فرسوده ،آب انبار و دهن شیر محله قنبربیگی و منازل تاریخی محمودی و خدنگ بازدید کردند.

معاون راه و شهرسازی در جلسه بررسی مسائل مربوط به عملیات بازسازی و مرمت بافت های فرسوده شهر لار که در محل سالن کنفرانس اداره راه و شهرسازی لارستان برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه کارهایی که باید  در منطقه لارستان انجام شود بسیار گسترده است و ما باید نیازهای مردم را مد نظر قرار داده و آنها را برآورده کنبم.

وی افزود: پاسخ به نیازهای مردم پیچیده نیست و بسیار تاثیر گذار است و برای رفع این نیازها و برون رفت از این چالش نیاز به مشارکت همه دستگاههای مربوطه است.

جمشید جعفر پور نماینده مردم شهرستانهای لارستان،خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در سخنانی وجود اداره کل راه و شهر سازی لارستان را یکی از سرمایه های خوب منطقه دانست و اضافه کرد: وجود این اداره کل باعث شده که ما بتوانیم گامهای خوبی را در ابعاد و حوزه های مختلف برداریم و این زمینه را ایجاد می کند که ساختارهای مدیریتی مرتبط با احیای بافت ها را در مرکز شهرستان داشته باشیم.

در پایان جلسه نجیب زاده فرمانداری ویژه لارستان و شهرداران بنارویه، جویم، اوز و نماینده شورای شهر بیرم به ایراد سخنانی پرداختند.

به گزارش میلاد لارستان، در حاشیه این سفر، دفتر سازمان بهسازی و نوسازی با حضور مسئولین در محل شهرداری لار افتتاح شد.

داریوش نصر مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، با ابراز خرسندی از افتتاح دفتر سازمان بهسازی و نوسازی در لارستان، گفت: این دفتر با هدف خدمات رسانی به ارباب رجوع و کارگزاران شهرستان که قصد نوسازی بافت‌های فرسوده خود را دارند بازگشایی شده است که این مهم می تواند نقش بسزایی در احیاء بافت با ارزش تاریخی لارستان داشته باشد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین