یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

توزیع 280 بسته غذایی بین نیازمندان خنجی

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خنج از توزیع ۲۸۰ بسته غذایی به ارزش ۲۱۱ میلیون ریال بین نیازمندان روستائیان این شهرستان خبر داد. علی شهابی در گفتگو با خبرنگار فارس…

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خنج از توزیع ۲۸۰ بسته غذایی به ارزش ۲۱۱ میلیون ریال بین نیازمندان روستائیان این شهرستان خبر داد.

علی شهابی در گفتگو با خبرنگار فارس در لارستان با بیان اینکه احسان و نیکوکاری بهره ای ماندنی و غنیمتی پایدار است، به ۱۸۰ بسته غذایی توزیع شده بین نیازمندان روستاهای مکویه، لاغر و سیف آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان اشاره و اظهار داشت: این بسته ها شامل حبوبات، قند ، روغن، برنج، شکر و قند با ارزش ریالی ۹۳ میلیون ریال بوده است که به همت نیکوکاران بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۰۰ بسته غذایی نیز بین نیازمندان روستاهای محمله و زنگویه از توابع بخش محمله، توزیع شده است، افزود: این بسته ها به همت خیرین تهیه شده که شامل : برنج، روغن، عدس، شکر، قند، چای، رب گوجه و ماکارونی بوده است که  ارزش ریالی آن ۱۱۸ میلیون ریال می باشد.

مدیرکمیته امداد خنج از برپایی پایگاه ثبت نام حامیان ایتام در شبهای لیالی قدر در مسجد علی بن ابی طالب(ع) این شهر خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون تعداد ۱۵ حامی نیک اندیش، جهت حمایت از یتیمان نیازمند ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین