شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

گسترش مرکز آموزش امداد و نجات و کوهستان

میلاد لارستان: مدیرکل پارلمانی  و مدیر املاک جمعیت هلال احمر کشور به دعوت دکتر جعفرپور از شهرستان لارستان بازدید کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی…

میلاد لارستان: مدیرکل پارلمانی  و مدیر املاک جمعیت هلال احمر کشور به دعوت دکتر جعفرپور از شهرستان لارستان بازدید کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی؛ این سفر که به منظور حل مشکل زمین‌های در تملک هلال احمر در شهرجدید انجام می‌شد، پس از جلسات مستمر نماینده مردم منطقه در مجلس و پیگیری از طریق دکتر فرهادی و سپس دکتر ضیائی ریاست جمعیت هلال احمر،انجام شد تا با ارائه گزارش به دکتر ضیائی به راه حلی برای رفع این مشکل برسند.

این هیئت پس از بازدید از اماکن و زمین‌های مربوطه در جلسه‌ای ظهر امروز با حضور نماینده مردم شریف لارستان، خنج و گراش در مجلس و فرماندار ویژه محترم لارستان به مشورت و ارائه نظر پرداختند.

روح اله فروزش مدیرکل امورمجلس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه به دلیل حساسیت زیاد دکتر ضیائی ریاست جمعیت هلال احمر این سفر صورت گرفته تصریح کرد: در هرجایی که امکان کمک به شهر وجود داشته باشد کمک می‌کنیم.

وی با تشکر از دکتر جعفرپور بخاطر تدوین سند دانشگاه هلال احمر در شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: هلال احمر ۵۱ درصد بودجه خود را خود تامین می‌کند و نهادی بریا روز مبادا است.

فروزش گفت: شرکت سرمایه گذاری هلال چیزی خارج از جمعیت نیست اما اینکه از محل ساخت این مجتمع چیزی عاید شهرستان نشده قابل پیگیری است.

سید حسن خلیلی جانشین مدیرعامل هلال احمر فارس نیز پیشنهاد گسترش مرکز آموزش های تخصصی امداد و نجات و کوهستان را مطرح کرد و گفت: ما برای این موضوع برنامه داریم و پیشنهاد می‌کنم مرکز توانبخشی ارتز و پروتز جنوب احداث شود.

قیصری رئیس مرکز آموزش علمی کاربدی هلال احمر شیراز نیز عنوان کرد: با توجه به ارتباط مردم با فرهنگ لارستان با خلیج فارس، می‌توان مرکز توریسم درمانی جنوب کشور را در لارستان افتتاح کنیم که با توجه به شیوع بیماری‌های غیرواگیر به نظرم پیشنهاد خوبی باشد.

گفتنی است پیش از این دکتر جعفر پور در فرودگاه شرایط و ویژگی‌های زمین‌ها و منطقه شهرجدید لار را به هیئت بازرسی توضیح داده بود و نجیب‌زاده فرماندار ویژه لارستان نیز در ابتدای جلسه با اشاره به مشکلات هلال احمر در لار در طول سال‌های اخیر به توضیح شرایط منطقه و ارائه مطالبات پرداخت.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین