یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار فرمانده انتظامی با شهردار لار در روز شهرداریها

به مناسبت روز شهرداري و دهياري ، فرماندهي منطقه انتظامي لارستان ، رئیس پليس راهور وپرسنل با شهردارلار ديدار نمودند. در این دیدار ابتدا سرهنگ خليفه فرماندهي منطقه انتظامي لارستان…

دیدار پرسنل نیوری انتظامی با شهردار لاربه مناسبت روز شهرداري و دهياري ، فرماندهي منطقه انتظامي لارستان ، رئیس پليس راهور وپرسنل با شهردارلار ديدار نمودند.

در این دیدار ابتدا سرهنگ خليفه فرماندهي منطقه انتظامي لارستان ، روز شهرداري را به همه تلاش گران اين عرصه تبريك گفت و ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار به تعامل دستگاهها در راستای خدمت رسانی به مردم تأ کید نمود و گفت : تعامل بین نیروی انتظامی و شهرداری در زمینه های مختلف زیادی شده و حاصل این تعامل استفاده بهینه شهروندان از امکانات شهر و شهرداری است و چه افتخاری برای نیروی انتظامی بالاتر از اين خدمت و اقتدار این نیرودر گرو رأفت و مهربانی با مردم و برخورد قاطع با مجرمان است و افتخار دارد که توصیه های مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در رابطه با حسن خلق ، رفتار نیکو و پاسخگوبودن به مردم را سر لوحه کار خود قرار دهد .

در ادامه شهردار لار ، ضمن تشكر از حسن نيت فرماندهي نيرو ي انتظامي و پرسنل ،  نیروی انتظامی را نیاز یک جامعه آرمانی دانست كه همه بر ضرورت وجود چنین نیرویي در تمام جوامع تاکید دارند .

در پايان با اهداء لوح سپاس  از زحمات شهردارلار و پرسنل  شهرداری تقدير و تشكر نمودند.

خبرنگار: روابط عمومی شهرداری لار

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین