پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10
برای دومین سال متوالی

طرح ملی «رحله» در لارستان برگزار می شود

میلاد لارستان: دبیر اجرای طرح ملی «رحله» در لارستان از برگزاری دومین سال این طرح در این شهرستان خبر داد.

دبیر اجرای طرح ملی «رحله» در لارستان از برگزاری دومین سال این طرح در این شهرستان خبر داد.

ابوالفضل ایمانی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان؛ ماه رمضان را فرصت طلائی برای طی مدارج معنوی دانست و اظهار داشت: اُنس با قرآن و معارف عالی آن می تواند انسان را به درجات بالا برساند.

وی از برگزاری دومین دوره طرح ملی «رحله» در شهرستان لارستان خبر داد و افزود: این طرح به شکل سراسری و در فصل تابستان به منظور غنی سازی اوقات نوجوانان و جوانان پیش بینی شده است.

دبیر اجرای طرح ملی «رحله» در لارستان با شرح جزئیاتی از نحوه این طرح، تصریح کرد: در طرح «رحله» که ویژه خواهران و برادران به اجرا در می آید، شرکت کنندگان به شکل شبانه روزی و در مدت ۲ در فصل تابستان به حفظ ۴ جزء از قرآن کریم می پردازند.

وی با بیان اینکه طرح «رحله» توسط موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) اجرا می شود، ادامه داد: داوطلبین باید در سنین ۱۴ تا ۲۳ سال و عدم تأهل باشند.

ایمانی زمان شروع دوره را ۸ تیرماه جاری تا ۳۱ شهریور ماه عنوان کرد و افزود: آخرین مهلت ثبت نام جهت شرکت در این طرح ۱۵ خردادماه جاری خواهد بود.

این مسئوول فرهنگی با برشمردن مواد آموزشی این دوره از جمله حفظ ۴ جزء قرآن کریم، آموزش تجوید، تفسیر و درس اخلاق، بیان کرد: طرح ملی و قرانی «رحله» در لارستان زیرنظر اساتید مجرب و حافظ کل قرآن با استفاده از امکانات خوابگاهی برگزار و در پایان به شرکت کنندگان مدرک معتبر اعطاء می شود.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند از طریق سایتwww.beytolahzan.ir   ثبت نام طرح ملی رحله در این طرح نام نویسی کنند، تصریح کرد: قرآن دوستان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های  ۰۹۱۷۰۷۱۹۳۱۵ و ۰۹۱۷۱۸۴۱۰۰۴ تماس حاصل نمایند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین