شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

سفره 650 نفره افطاری در امامزاده میرابراهیم لارستان

میلاد لارستان: ضیافت افطاری ۶۵۰ نفره در امامزاده میرابراهیم(ع) لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان؛ طی آئینی چند ساله که از سوی اعضای پایگاه شهید مرادزاده و با همکاری…

میلاد لارستان: ضیافت افطاری ۶۵۰ نفره در امامزاده میرابراهیم(ع) لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان؛ طی آئینی چند ساله که از سوی اعضای پایگاه شهید مرادزاده و با همکاری هیئت سیدالشهداء کوی گاله برگزاری می شود،

جمع کثیری از اهالی این محله، در یکی از روزهای پایانی ماه مبارک رمضان با پهن کردن سفره افطاری گسترده در جوار حرم مطهر امامزاده میرابراهیم(ع) لارستان، جوی صمیمی و معنوی را ایجاد می کنند.

مصطفی آزادی فرمانده پایگاه مقاومت شهید مرادزاده در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: جمع کثیری از مهمانان ما در این مراسم، افرادی هستند که از ابتدای ماه مبارک رمضان با حضور مداوم در مسجد شیخ عظیمی کوی گاله، روزانه به جزء خوانی قرآن کریم می پردازند.

وی افزود: تعداد مهمانان حضور یافته در ضیافت افطاری امسال که در شب ۲۷ ماه مبارک رمضان برگزار شده است، ۶۵۰ نفر است.

فرمانده پایگاه شهید مرادزاده با بیان اینکه این کار با هدف تعمیق آموزه های دینی، انس بیشتر مردم با قرآن و اهل بیت و ایجاد فضایی دوستانه و صمیمی برگزار می شود، تصریح کرد: یکی از ویژگی های شاخص این برنامه،حضور افراد مختلف از گروه های سنی خردسال تا سالمندان اعم از زن و مرد است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین