یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

افتتاح ساختمان اداری کمیته امدادجویم لارستان

میلاد لارستان: طی آئینی با حضور معاونین مدیر کل کمیته امداد استان فارس ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی(ره) جویم لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان؛ بعداز ظهر امروز…

افتتاح ساختمان کمیته امداد جویم لارستانمیلاد لارستان: طی آئینی با حضور معاونین مدیر کل کمیته امداد استان فارس ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی(ره) جویم لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ بعداز ظهر امروز طی مراسمی با حضور معاونین مدیرکل کمیته امداد استان فارس و تنی چند از مسئولین محلی و مددجویان بخش جویم لارستان، ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی(ره) این بخش به بهره برداری رسید.

حجت السلام عبدالله تقی زاده در آئین افتتاح این پروژه طی سخنانی اظهار داشت: کار احداث این ساختمان از نیمه دوم سال ۱۳۹۳ شروع و در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر و با زیر بنای ۲۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان و برای رفاه حال مردم خونگرم و پرشور بخش جویم و بنارویه آماده بهره برداری است.

وی ضمن تشکر از حضور امام جمعه، بخشدار و مسئولین ادارات در بخش جویم و نیز حضور معاونین مدیر کل کمیته امداد استان فارس، مددجویان و مردم شریف این منطقه افزود: احداث چنین ساختمانی در این منطقه انصافا حق این مردم بوده و امید می رود با حمایت مردم،خیرین و مسئولین دلسوز بتوانیم هر چه بیشتر برای رفع نیازهای مددجویان و محرومین این منطقه گام های موثری برداریم .

مدیر کمیته امداد لارستان با اشاره به اهمیت اشتغال در منطقه خاطر نشان کرد: با پتانسیلی که در دو بخش جویم و بناوریه وجود دارد ما می توانیم با تلاش و کوشش بیشتر و استفاده از کمک های مردمی که آنها هم در خود این منطقه هزینه می شود به سمت توانمندی خانواده ها حرکت کنیم .

در پایان این مراسم خانواده های مددجویان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مراسم ضیافت افطاری که به همت خیرین نیکوکار ترتیب داده شده بود، شرکت کردند.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین