چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بازدید سرزده قنبرنژاد از مجتمع معلولین فجر لار

شهردارلار همزمان با هفته بهزيستي در مجتمع معلولين فجرلارستان حضور واز بخش‌های مختلف این مجتمع دیدن کرد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومي شهرداري لار، محمدرضا قنبرنژاد…

شهردارلار همزمان با هفته بهزيستي در مجتمع معلولين فجرلارستان حضور واز بخش‌های مختلف این مجتمع دیدن کرد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومي شهرداري لار، محمدرضا قنبرنژاد به همراه سید جلال یگانه عضو شورای اسلامی شهرلارو تنی چند

از کارمندان شهرداری به مناسبت هفته بهزیستی و با هدف آشنایی مسائل و مشکلات و نحوه خدمات رسانی از بخش های مختلف مجتمع معلولین فجرلارستان دیدن نمودند.

در این بازدید محمد قنادی مدیرعامل این مجتمع ضمن خیر مقدم به حضار به ارائه گزارش از روند کار این مجتمع پرداخت . وی گفت: دراین مرکزحدود ۵۲ نفردختر از سنين  ۱۴الي ۶۰سال با معلولیت ذهنی، جسمي و حركتي با هدف نگهداری و توانبخشی معلولین دختردردو بخش نگهداری می‌شوند.

قنادی، این مرکز را یکی ازبزرگترین  مراکز نگهداری معلولان در جنوب استان فارس قلمداد کرد وخاطر نشان ساخت: مجتمع معلولین فجر لارستان در سال ۱۳۷۲ توسط گروهی از افراد خیر و نیکوکار جهت نگهداری افراد معلول ذهنی، جسمي و حركتي با دارا بودن ۲۰ پرسنل و مددیار، تاسيس گردیده است، که هم اکنون زیرنظراداره بهزیستی لارستان  و با مشارکت‌های مردمی اداره می‌شود. محمدرضا قنبرنژاد در حاشیه  بازدید از این مرکز اظهار داشت: پرسنل این مرکز با از خودگذشتگی و فداکاری به مددجویان  خدمت رسانی می کنند.

مصباح قنادی-خبرنگار روابط عمومی شهرداری لار

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۹:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین