یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جمع آوری 440 میلیون تومان کمکهای مردمی در ماه مبارک رمضان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از جمع آوری ۴۴۰ میلیون تومان کمک های مردمی و توزیع آن بین ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از جمع آوری ۴۴۰ میلیون تومان کمک های مردمی و توزیع آن بین ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام عبدالله تقی زاده با تقدیر از مردم ولایت مدار شهرستان لارستان به جهت حمایت از ایتام و نیازمندان در تمام طول سال، اظهار داشت: در ماه پر خیر و برکت رمضان این کمک ها رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و سیل کمک های خیرین به طرف ایتام و نیازمندان سرازیر شد.

وی افزود : در ایام ماه پر فضیلت رمضان مردم لارستان با نیت های مختلفی که دارند در کار خیر مشارکت نموده و در طرح های مختلفی که کمیته امداد به عنوان مجری برای خیرین در نظر گرفته بود، مشارکت کردند.

مدیر کمیته امداد لارستان تصریح کرد: کمک های خیرین در قالب پرداخت زکات فطریه، تهیه سبد کالا و افطاری نیازمندان،کمک های حامیان طرح اکرام به فرزندان معنوی خود،کمک به طرح همیان مولا،کمک به خانواده های نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه و کمک به مردمان مظلوم و ستم دیده فلسطین و یمن، به میزان ۴۴۰ میلیون تومان جمع آوری و در محل مورد هدف خیرین توزیع گردید.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین