چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 15

لارستان؛ میزبان مسابقات شطرنج آسیایی

میلاد لارستان: معاون اداره ورزش و جوانان لارستان، گفت: هشام طاهر، دبیر کل فدراسیون شطرنج آسیا برای بررسی میزبانی لارستان در مسابقات شطرنج پیشکسوتان آسیا به شهرستان لارستان سفر کرده…

میلاد لارستان: معاون اداره ورزش و جوانان لارستان، گفت: هشام طاهر، دبیر کل فدراسیون شطرنج آسیا برای بررسی میزبانی لارستان در مسابقات شطرنج پیشکسوتان آسیا به شهرستان لارستان سفر کرده است.

داوود عسکرپور امروز در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه دقایقی پیش هشام طاهر دبیرکل کنفدراسیون شرنج آسیا در میان استقبال مسئولین شطرنج کشور از طریق پرواز دبی – لار وارد فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) لارستان شد، اظهار داشت: قرار است دبیرکل فدراسیون شطرنج آسیا در این سفر، زیرساختها، امکانات و اماکن ورزش شطرنج لارستان را برای میزبانی این شهرستان جهت مسابقات شطرنج پیشکسوتان آسیا مورد بررسی قرار دهد.

وی با ابراز خرسندی از امکانات موجود در زمینه رشته شطرنج در لارستان، افزود: امید می رود با تصویب این مهم، برای نخستین بار شاهد انجام این مسابقات در منطقه پراستعداد لارستان باشیم.

معاون اداره ورزش و جوانان لارستان تصریح کرد: بنا به برنامه ریزی های اولیه قرار است، در این رقابتها، ۴۵ نفر از برترین پیشکسوتان شطرنج آسیا حضور یابند.

این مسئول ابراز امیدواری کرد: با موافقت رئیس کنفدراسیون شطرنج آسیا، مسابقات قهرمانی پیشکسوتان این قاره کهن، از تاریخ ۲ الی ۱۰ مهرماه سال جاری به میزبانی ایران و در لارستان برگزار شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ در این بازدید، مهرداد پهلوان زاده دبیر کل فدراسیون شطرنج کشور و حمید مقیمی معاون فرماندار ویژه لارستان، “هشام طاهر” را همراهی می کردند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین