چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 15

افزایش 17درصدی صدور پروانه ساختمان در شهر لار

مسئول امور ساختمان شهرداری لار گفت: در سال گذشته میزان صدور پروانه ساختمان در شهر لار، رشد ۱۷ درصدی داشته است. شجاعی، با اشاره به اینکه قسمت اعظمی از درآمد…

ساخت و ساز در لارمسئول امور ساختمان شهرداری لار گفت: در سال گذشته میزان صدور پروانه ساختمان در شهر لار، رشد ۱۷ درصدی داشته است.

شجاعی، با اشاره به اینکه قسمت اعظمی از درآمد شهرداري هاي كشور وابسته به صدور پروانه ساختمان است، اظهار داشت: مهمترین منبع درآمد شهرداری لار نیز، از محل صدور پروانه ساختمان است.

وی افزود: بیش از یک سوم از بودجه شهرداري لار از محل صدور پروانه ساختمان تامين مي گردد.
مسئول امور ساختمان شهرداری لار با بیان اینکه صدور پروانه ساختمان سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ در کل کشور کاهش ۴۷ درصدی داشته است، تصریح کرد: متراژ پروانه هاي صادر شده در شهرداری لار در طول این مدت رشد ۱۷ درصدی داشته است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در سال ۹۲ در شهر لار متراژ صدور پروانه ساختمان به ميزان ۹۱ هزار و ۵۷ متر مربع بوده که در سال ۹۳ به ميزان ۱۰۹ هزار و ۵۸۳ متر مربع رسیده است که این مهم نشان از رونق ساخت و ساز در این شهر است.

شجاعی اضافه کرد: تعداد بازديد هاي انجام شده در سال ۹۳ به ميزان ۲ هزار و ۶۸۴ پرونده بوده كه شامل صدور پروانه ساختمان، گواهي پايان كار و پاسخ استعلامات بوده است.

خبرنگار: روابط عمومی شهرداری لار

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین