شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

روز قدس بايد عملاً تحقق جهاني يابد…

استكبار جهاني به سركردگي آمريكا و صهيونيسم جهان‌خوار در پي نابودي مسجدالاقصي و قدس شريف است كه اگر قدرت يابد در انتقال پايتخت به بيت‌المقدس نيز دريغ نخواهند كرد. شايسته…

استكبار جهاني به سركردگي آمريكا و صهيونيسم جهان‌خوار در پي نابودي مسجدالاقصي و قدس شريف است كه اگر قدرت يابد در انتقال پايتخت به بيت‌المقدس نيز دريغ نخواهند كرد.

شايسته است جريان روز قدس چنان پيش رود كه با برنامه‌ريزي مدون اين روز در جهان روز تظاهرات عليه صهيونيسم جهاني و حاميان جنايتكار او باشد روز قدس بايد به روز بيداري ظلم‌ستيزان و روز وحشت ظالمان مبدل گردد. بايد به جايي رسيد كه جهان اسلام بالاخص و عدالت‌خواهان جهان‌خواه مسلمانان يا غير مسلمانان به طور اعم، يك صدا، يك فرياد سر دهند و جهان را نسبت به تجاوز تجاوزگران به ويژه صهيونيسم بين‌الملل بيدار نمايند و آرامش را از دشمن بشريت بگيرند.

در حال حاضر صهيونيسم بين‌الملل با ترفندهاي مختلف توانسته برخي كشورهاي عربي خاورميانه را به سازش بكشاند و از آنها سوء استفاده نمايد كه اگر روند كار چنين ادامه يابد مردمي كه بايد پرچم‌دار مبارزه باشند در خواب خرگوشي فرو خواهند رفت و فاصله بيداري افزون خواهد شد.

نكته‌اي كه نبايد از نظر دور داشت اين كه گروههاي مقاومت نسبت به گذشته فعال‌تر و آ‌گاه‌تر و مجهزترند و اين خود نقطه اميدي است كه جريان استكباري محو شود و ريشه ظلم و ستم به نابودي گرايش يابد و ظهور منجي عالم بشريت محقق گردد.

به اميد آن روز

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین