شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

برگزاری ششمین همایش “جوان و اندیشه” اواخر مرداد

ششمین همایش تخصصی “جوان و اندیشه” مرداد ماه امسال با حضور وزیر آموزش و پرورش در لارستان برگزار می‌شود. سلسله همایش‌های تخصصی جوان و اندیشه هرساله با حضور مسئولان کشوری…

ششمین همایش تخصصی “جوان و اندیشه” مرداد ماه امسال با حضور وزیر آموزش و پرورش در لارستان برگزار می‌شود. سلسله همایش‌های تخصصی جوان و اندیشه

هرساله با حضور مسئولان کشوری و استانی با محوریت تجلیل از برگزیدگان علمی شهرستان لارستان برگزار می‌شود.
این همایش‌ که با هدف شناسایی نیروهای نخبه منطقه و حفظ ارتباط فکری با نیروهای برگزیده علمی کشور در محدوده شهرستان لارستان راه اندازی شده توانسته است در سال‌های گذشته به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد و در عین حال با حضور مسئولان و شخصیت‌های علمی و دانشگاهی کشور، توان علمی شهرستان لارستان را به مجموعه علمی دانشگاهی کشور نشان دهد.

دبیرخانه دائمی این همایش با حضور جوانان مومن و حزب اللهی در قالب مجمع راهبردی بسیج و با همکاری مجموعه دانشگاهی و اداری شهرستان و با مشارکت خیران منطقه در شهر لار دایر است.

دبیرخانه این همایش با صدور اطلاعیه‌ای از نخبگان و علاقه‌مندان به حضور در این برنامه دعوت کرد با مراجعه به دبیرخانه به آدرس لار، شهرجدید، دوازده متری هلال احمر بلوک ۱ دبیرخانه همایش تخصصی جوان و اندیشه برای ثبت نام اقدام کنند.

ششمین اجلاسیه تخصصی جوان و اندیشه در اواخر مرداد ماه امسال برگزار می‌شود و فانی وزیر آموزش و پرورش به دعوت نماینده مردم شهرستان لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی میهمان ویژه این برنامه است.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از تسنیم ، در حاشیه این همایش وزیر آموزش و پرورش از مجموعه علمی و آموزشی منطقه بازدید کرده و با مسئولان شهرستان دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

لازم به  ذکر است در سال‌های گذشته چهره‌هایی از قبیل محمدرضا مخبردزفولی، غلامعلی حدادعادل، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، معاونان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از نخبگان و اساتید علمی داخل و خارج کشور در این همایش شرکت و تشکیل این همایش فاخر با محوریت دانش در نیروی مقاومت بسیج را گامی بزرگ در مقیاسی کوچک خوانده و آن را الگویی برای تجلیل از نخبگان علمی کشور دانسته‌اند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین