یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

وزارت ارشاد سایت های بدون مجوز را مسدود کند

جمشید جعفرپور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی طی سخنانی با تقدیر از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر مسدود کردن سایت های بدون مجوز، گفت: فعالیت افراد…

جمشید جعفرپور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی طی سخنانی با تقدیر از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر مسدود کردن سایت های بدون

مجوز، گفت: فعالیت افراد در فضای مجازی باید با شناسامه باشد و مشخص باشد چه سایتی به چه نحوی فعالیت می کند.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امر طبیعی را در جهت اجرای قوانین طی می کند، تأکید کرد: انسداد سایت های بدون مجوز ارتباطی با محتوای این سایت ها ندارد که مثبت و مفید باشد یا منفی، به هر حال همه در برابر قانون یکسان هستند و باید در چارچوب قرار بگیرند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از خانه ملت، وی افزود: اگر افراد بدون تعهد، مسئولیت و ساماندهی، قسمتی از فضای مجازی را در اختیار داشته باشند و بتوانند هرچه به نظرشان آمد منتشر کنند طبیعتا باعث اغتشاش و به هم ریختگی فضای ذهنی مخاطبین و دیدگاه های آنها خواهند شد.

جعفرپور در ادامه با منطقی خواندن تصمیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یادآور شد: از آنجایی که سایت ها در فضای مجازی موثر هستند ضروری است که فعالیتشان حتما با مجوز باشد.

وی تصریح کرد: در کنار این ها به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد می کنیم به صورت دفعی این سایت ها را مسدود نکرده و به صاحبان و گردانندگان این سایت ها فرصتی داده شود تا اقدام به اخذ مجوز کنند همچنین خوب است وزارت ارشاد از سایت های مفید حمایت ویژه داشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت اگر بعد از بازه زمانی اختصاص یافته، مسئولان سایت ها اقدام به اخذ مجوز نکردند بهتر است به یکباره مسدود شوند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین