جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

حذف یارانه ۲میلیون ثروتمند تا پایان مرداد

میلاد لارستان: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حذف یارانه افراد غیرنیازمند گفت: تا پایان ماه جاری دومیلیون نفر ثروتمند از دریافت یارانه حذف می‌شوند. به‌گزارش میلاد…

علی ربیعیمیلاد لارستان: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حذف یارانه افراد غیرنیازمند گفت: تا پایان ماه جاری دومیلیون نفر ثروتمند از دریافت یارانه حذف می‌شوند.

به‌گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی این وزارتخانه با اشاره به اینکه یارانه نقدی حق افراد نیازمند است، گفت: براساس ملاک‌ها و شاخص‌هایی که برای حذف یارانه داریم بازنشستگان و کارگران حذف نخواهند شد.

وی ادامه داد: بازنشسته‌ای به وزارتخانه مراجعه و نسبت به حذف یارانه‌اش اعتراض کرد، پس از بررسی مشخص شد که وی بازنشسته یکی از شرکت‌های خودروسازی است که در حال حاضر چندین ماشین و کارخانه صنعتی کوچک دارد. پاسخ اعتراضش را اعلام کردیم که جزو نیازمندان نیست.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: این بازنشسته در جواب اعتراضش گفت: “مگر جرم کرده‌ام که ماشین و کارخانه دارم؟!”. بنده پاسخ دادم ما مجرمان را از دریافت یارانه حذف نمی‌کنیم بلکه ثروتمندان را حذف می‌کنیم. کار وزارت کار شناسایی افراد غیرمشمول است.

ربیعی با اعلام اینکه تا پایان ماه جاری شمار حذف شدگان یارانه به دو میلیون نفر بدون تنش می‌رسد، گفت: اعتراض‌ها نسبت به دریافت یارانه نقدی بررسی شده و آن دسته از افرادی که به‌اشتباه حذف شده بودند و مشمول دریافت یارانه بودند مجدداً پرداخت یارانه‌شان برقرار شده است.

وی با بیان اینکه عده‌ای یارانه را پول امام زمان می‌دانند، گفت: در صورتی که یارانه حق مردم نیازمند است و باید به‌سمت ایجاد اشتغال، افراد بازمانده از تحصیل، آبادی روستاهای محروم و مردم فقیر هدایت شود.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین