شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کسب مقام دوم مسابقات کشوری قرآن توسط یک لارستانی

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از کسب رتبه دوم کشوری در رشته احکام نماز توسط دانش آموز تحت حمایت امداد ، آقای «ع» عباسی در پایه…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از کسب رتبه دوم کشوری در رشته احکام نماز توسط دانش آموز تحت حمایت امداد ، آقای «ع» عباسی در پایه دوم دوره متوسطه از سی و سومین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور اظهار داشت : امور فرهنگی یکی از محورهای اساسی فعالیتهای کمیته امداد را تشکیل می دهد که این نهاد در رابطه با افراد مورد حمایت و در کنار سایر خدمات خود بعهده دارد .

در همین راستا و با حضور دانش آموزان تحت حمایت در کانون فرهنگی – تربیتی کمیته امداد آموزش های لازم در زمینه های مسائل دینی و احکام ،فرهنگی و اجتماعی،فنی حرفه ای و غیره برای این افراد در نظر گرفته شده تا زمینه رشد آنها فراهم گردد .

وی افزود : در مسابقاتی که در شهرستان شیراز و با حضور ۲۵۰۰ دانش آموز از سراسر کشور برگزار گردید، ع عباسی دانش آموز تحت حمایت این نهاد ساکن روستای کورده از توابع شهرستان لارستان در رشته احکام نماز موفق به کسب رتبه دوم در بین دانش آموزان برگزیده کشور در این مسابقات گردید .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۹:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین