چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 12

کتابخانه ای که افتتاح نشده، باید تخریب شود!!!+تصاویر

میلاد لارستان: معاون مدیرکل و رئیس اداره کتابخانه های لارستان گفت: ساختمان درحال احداث کتابخانه عمومی شهر بنارویه بدلیل عدم رعایت اصول مهندسی تخریب می شود. محمد معتمدیان در گفتگو…

کتابخانه عمومی بنارویه لارستان

میلاد لارستان: معاون مدیرکل و رئیس اداره کتابخانه های لارستان گفت: ساختمان درحال احداث کتابخانه عمومی شهر بنارویه بدلیل عدم رعایت اصول مهندسی تخریب می شود.

محمد معتمدیان در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه عملیات احداث پروژه کتابخانه عمومی بخش بنارویه لارستان که از سال ۸۹ با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع آغاز شده است، اظهار داشت: عملیات احداث این پروژه ملی تا سال ۹۰ ادامه داشت تا اینکه بدلیل عدم تأمین اعتبارات لازم مراحل اجرای آن متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه پس از بازدید و بررسی این پروژه توسط مهندسین فنی فرمانداری ویژه لارستان در سال ۹۳ ، مصالح بکار برده شده در آن مورد تأیید قرار نگرفت، افزود: متأسفانه بدلیل عدم نظارت مسئولان ذیربط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بر کار اجرایی پیمانکار طرح و استفاده از مصالح بسیار نامرغوب و نامطمئن در ساختمان، نظر به تخریب کامل این مکان صادر شده است.

معاون مدیرکل و رئیس اداره کتابخانه های عمومی لارستان با بیان اینکه نتایج بدست آمده جهت بررسی به استانداری فارس ارجاع داده شده است، تصریح کرد: با توجه به گذشت بیش از ۵ سال از زمان شروع احداث این پروژه فرهنگی در بخش محروم بنارویه لارستان، نیاز است تا مسئولین ذیربط با افراد خاطی برخورد و عملیات احداث این پروژه تسریع نمایند.

وی با ابراز تأسف از تعویق در بهره برداری از این مکان علمی فرهنگی، افزود: کتابخانه ها محیطی آرام برای مطالعه و فراگیری علوم مختلف برای جوانان و نوجوانان است که باید نسبت به توسعه و ساخت آنها اهتمام بیشتری به خرج داد.

معتمدیان با بیان اینکه از محل ماده ۱۸۰ بودجه فرهنگی مجلس شورای اسلامی ۷۵ میلیون تومان به این پروژه اختصاص یافته است، گفت: فعلاً بخاطر بلاتکلیفی این پروژه، امکان صرف این بودجه در طرح مذکور وجود ندارد.

این مقام مسئول در پایان با تأکید بر اینکه ایجاد کتابخانه از نیازهای مبرم بخش بنارویه است، تصریح کرد: مردم با تحمل چند سال از شروع ساخت این مکان، انتظار بهره وری از آن در اسرع وقت را داشتند که متأسفانه به دلیل سهل انگاری ها این مهم محقق نشد.

کتابخانه عمومی بنارویه لارستان

کتابخانه عمومی بنارویه لارستان

کتابخانه عمومی بنارویه لارستان

کتابخانه عمومی بنارویه لارستان

کتابخانه عمومی بنارویه لارستان

 

خبرنگار: محمدحسن باقرپور

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین