چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

خبرنگاران تجسم امانت، تعهد، دلسوزي و وظيفه اند

میلاد لارستان: شهردارلاردر پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار ،محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار با صدور پیامی، ۱۷ مردادماه روز…

شهردار لارمیلاد لارستان: شهردارلاردر پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار ،محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار با صدور پیامی، ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به جامعه خبرنگاران تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیر است:

خبرنگاران به راستي تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزي و وظيفه اند.

خبرنگاران وجدان بيدار جهان وتصويرگر زمان خويش هستند ،زيرا همواره در عمق جامعه زندگي مي كنند و سلامت فرهنگي و فكري هر جامعه اي، مرهون تلاش هاي شبانه روزي آنهاست.
روز خبرنگار، روزکسانی است که از جان، طالب حقیقت­ اند.

حرکت رو به پیشرفت و بالندگی مدیریت شهری و بهبود کیفیت زندگی شهروندان فهیم لاري را منوط به آگاهی‌بخشی به شهروندان و ارتقای فرهنگ عمومی می‌دانیم که این مهم جز با اتکای به هنر خبرنگاران که حد واسط بین مردم و مسئولین هستند، مقدور نیست.

 بی تردید رسانه‌ها نقش و جایگاه بسیار مهمی در ارتقا و پیشرفت جامعه و آگاهی‌بخشی به مردم دارندو وظیفه اصلی آنها رشد و اعتلای جامعه در عرصه فکر و اندیشه است؛ ضمن تقدیر از تلاش ، همکاری و حمایت های بی دریغ شما عزیزان، ۱۷ مرداد ماه، ” روز خبرنگار” را به حافظان راستین حقیقت و مدافعان ارزش های والای انسانی ، تبریک عرض نموده و تداوم گامهایتان را در ظل عنایات الهی خواستارم.

 

محمدرضا قنبرنژاد – شهردار لار     

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین