جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مراسم بزرگداشت امام جمعه لارستان در قم برگزار شد

مراسم چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام سید مجتبی نوربخش امام جمعه لارستان فارس، عبا حضور روحانیون و اقشار گوناگون مردم در مسجد سلمان فارسی قم برگزار شد.   حجت الاسلام…

مراسم چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام سید مجتبی نوربخش امام جمعه لارستان فارس، عبا حضور روحانیون و اقشار گوناگون مردم در مسجد سلمان فارسی قم برگزار شد.

 

حجت الاسلام مدرسی، در مراسم بزرگداشت امام جمعه لارستان در مسجد سلمان فارسی قم، تبلیغ و ابلاغ دین را یکی از وظایف مهم روحانیت بعد از انبیاء الهی و معصومین(ع) دانست و گفت: روحانیت بعد از انبیا، مسؤلیت سنگینی در قبال دین مردم به عهده دارند.

سخنران این مراسم یاد آور شد: مبلغ موفق کسی است که رضایت خدا را بر تمام کارها ترجیح دهد که اگر این‌گونه باشد، قطعاً اعمال او بالاترین ارزش را خواهد داشت.

حجت الاسلام مدرسی در ادامه به شخصیت اخلاقی و اجتماعی مرحوم حجت الاسلام سید مجتبی نوربخش اشاره کرد و اظهار داشت: آن مرحوم دو بال علم و تهذیب نفس را در خود داشت و با کلام نافذ، به هدایت مردم می پرداخت.

وی خاطرنشان ساخت: مرحوم حجت الاسلام نوربخش عالمی وارسته، خدمتگذاری صادق و یاری مهربان و صدیقی دلسوز برای طلاب، حوزه و مردم بود و در همین راستا خدمتگزاری به اسلام و جامعه از اهداف وی بوده است.

به گزارش مبلادلارستان وبه نقل از حوزه سخنران این مراسم بیان داشت: مرحوم حجت الاسلام سید مجتبی نوربخش شخصیتی وارسته و خادم اهل بیت(ع) بود و نسبت به دین و جامعه خود احساس  مسئولیت می‌کرد و همین عامل سبب شد تا در هر مکانی که مردم دچار مشکل هستند، خود را به آن منطقه رسانده و اقدام به رفع معضلات می‌کرد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین