پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 26

تجهیز موزه لار به دوربین مداربسته

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس طی سخنانی از افزایش ساز و کار جهت بالابردن امنیت موزه های استان خبر داد. مصیب امیری با بیان اینکه تعداد…

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس طی سخنانی از افزایش ساز و کار جهت بالابردن امنیت موزه های استان خبر داد. مصیب امیری با

بیان اینکه تعداد زیادی از موزه‌های استان فارس تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد  گفت:  در حال حاضر هفت موزه در استان تحت پوشش میراث فرهنگی استان قرار داشته و با توجه به اینکه عملیات اجرایی موزه‌های پاسارگاد و نورآباد پس از سال‌ها وقفه دوباره از سر گرفته شده تا پایان سال ۹۵ تعداد شش موزه دیگر در استان تکمیل و افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت موزه مشاهیر استان فارس با جدیت دنبال می‌شود، عنوان کرد: این موزه در رشد و توسعه گردشگری استان و معرفی جاذبه‌های استان در سطح ملی و بین‌المللی تأثیر زیادی دارد.

امیری افزود: برای افزایش ضریب ایمنی حفاظت آثار تاریخی استان فارس تا پایان امسال شش مکان تاریخی و فرهنگی استان شامل ارگ کریم‌خانی، حمام وکیل، کاخ اردشیر، کاخ ساسانی سروستان، پاسارگاد و موزه لار به دوربین مداربسته مجهز می‌شود.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از باشگاه خبرنگاران وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۷۰ پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در استان در دست مرمت و اجراست گفت: سال گذشته ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی در بخش مرمت و حفاظت و ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی هزینه شده است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین