چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

هر خدمتی از دستم برآید برای زادگاهم انجام می دهم

میلاد لارستان: بدنبال اعلام نتایج کنکور سراسری سال ۹۴ و مشخص شدن برترین های این ماراتن بزرگ علمی کشور در لارستان، خبرنگاران میلاد لارستان با تهیه گفتگوهایی کوتاه و خواندنی،…

برترین های کنکور در لارستان - محسن زائرمیلاد لارستان: بدنبال اعلام نتایج کنکور سراسری سال ۹۴ و مشخص شدن برترین های این ماراتن بزرگ علمی کشور در لارستان، خبرنگاران میلاد لارستان با تهیه گفتگوهایی کوتاه و خواندنی، این افتخارآفرینان را بیشتر به شما معرفی می کنند: (گفتگوی شماره ۱۰- محسن زائر)

 

 

 

 

۱٫    خودتان را معرفی نمائید:
•  محسن زائر هستم.رتبه ۹۹۸ کنکور سراسری ریاضی فیزیک

۲٫ در کنکور سراسری امسال چه رتبه ای را بدست آوردید؟
•  انتظار رتبه خوب را داشتم اما فکر میکردم رتبه ام بهتر از این باشد.

۳٫ برنامه مطالعات درسی تان برای کنکور چگونه بود؟
•  مطالعاتم را از سال سوم دبیرستان شروع کردم.در ابتدا در مطالعه دروس نظم نداشتم و بعضی روز ها زیاد و بعضی روز ها اصلا نمی خواندم.تا اینکه با راهنمایی مشاورم جناب آقای دهقانی برای مطالعه برنامه ریزی کردم و متوسط مطالعه ام را در هر روز ثابت نگه داشتم و از روزی سه ساعت و نیم شروع کردم و در ماه های آخر به هشت ساعت رساندم.البته شب ها نمی خواندم و درس خواندنم از صبح تا غروب آفتاب بود و هر موقع خسته میشدم دست از درس خواندن می کشیدم و استراحت میکردم.

۴٫ نقش خدا، پدر و مادر و معلم را در موفقیت خودتان چگونه ارزیابی می کنید:
•  اول لطف خدا و زحمات خانواده ام. بعد زحمات دبیران عزیزم بخصوص دبیر دلسوزم جناب آقای ناصر حقیقت لاری که واقعا دراین راه پدرانه من را راهنمایی می کردند و هرموقع من و سایر بچه ها دل سرد می شدیم به ما انگیزه می دادند.و یکی از دلایل دیگر موفقیتم این بود که درس را صرفا برای کنکور نمی خواندم بلکه برای کسب علم می خواندم و از آن با تمام وجود لذت می بردم.

۵٫ اگر به دوران قبل از کنکور برگردید، چه کاری را انجام می دهید؟
•  اگر به دوران قبل از کنکور بر میگشتم برای خودم هدف گذاری می کردم.چون متاسفانه هدفی نداشتم و همان طور که گفتم درس را به خاطرلذتش می خواندم و در کنار آن دوست داشتم رتبه خوبی کسب کنم و رشته خاصی مد نظرم نبود.

۶٫ دوست دارید در چه دانشگاهی درس بخوانید؟
•  هر کسی به طبع دوست دارد در دانشگاه های برتر کشور نظیر تهران،صنعتی شریف و .. به تحصیل بپردازد که البته بنده نیز از این قاعده مستثنی نیستم.

۷٫ پس از فارغ التحصیلی چقدر دوست دارید که به لارستان برگردید و به همشهریان خود خدمت کنید:
•  بله.من به لاری بودنم افتخار می کنم و با کمال میل دوست دارم هر خدمتی که از دستم بر می آید برای زادگاهم انجام دهم.

۸٫ ایده شما در زمینه توسعه علمی منطقه لارستان چیست؟
•  دانش آموزان را در دوره متوسطه اول بدون در نظر گرفتن مدرسه ی آن ها استعداد یابی کنند و آن ها را مورد حمایت قرار دهند.همچنین به افرادی نظیر آقای حقیقت که واقعا قصد خدمت و ارتقا مرتبه علمی لار را  دارند کمک کنند تا برنامه هایشان را عملی کنند.

۹٫ عامل موفقیت شما:
•  اگر چه شرایط درس خواندن و محل تحصیل مهم است باید این نکته را مد نظر قرار داد که تلاش و پشتکار خود فرد مهم ترین عامل است و دانش آموزان باید سختی های مسیر را تحمل کنند و بدانند که در سایه ی پشتکار می توان قله های موفقیت را فتح کرد.

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین