پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 25

عامل اصلی موفقیتم لطف خداست

بدنبال اعلام نتایج کنکور سراسری سال ۹۴ و مشخص شدن برترین های این ماراتن بزرگ علمی کشور در لارستان، خبرنگاران میلاد لارستان با تهیه گفتگوهایی کوتاه و خواندنی، این افتخارآفرینان…

بدنبال اعلام نتایج کنکور سراسری سال ۹۴ و مشخص شدن برترین های این ماراتن بزرگ علمی کشور در لارستان، خبرنگاران میلاد لارستان با تهیه گفتگوهایی کوتاه و خواندنی، این افتخارآفرینان را بیشتر به شما معرفی می کنند: (گفتگوی شماره ۱۱- فاطمه مهربانی)

۱) ابتدا خود را معرفی نموده و ضمن بیان رشته رشته تحصیلی ، رتبه تان در آزمون سراسری را نیز برایمان ذکر نمایید.

فاطمه مهرباني لاري، فارغ‌التحصيل رشته‌ي علوم انساني از دبيرستان فرزانگان هستم. با لطف  و عنايت خدا و همراهي خانواده موفق به كسب رتبه‌ي ۸۸ منطقه شده‌ام.
 
۲) تصور شما پیش از اعلام نتایج چه رتبه ای بود و آیا انتظار چنین موفقیتی  را داشتید؟

 با توجه به آزمون‌هايي كه قبل از كنكور مي‌دادم پيش بيني مي‌كردم رتبه‌ام بين ۲۰۰ تا ۳۰۰ شود اما رتبه‌ي زير ۱۰۰ با تفسير به لطف خدا برايم قابل انتظار بود و خدا را بابت اين موضوع بسيار شاكر هستم.

۳) برنامه مطالعه درسی تان چگونه بوده است؟روزی چند ساعت درس میخواندید؟ چقدر استراحت می کردید؟

سعي مي‌كردم سرفصل‌هاي هر آزمون آزمايشي‌ام را طبق برنامه‌اي كه مشاورين به ما مي‌دادند بخوانم و واقعيتش اغلب به خاطر اجرا نشدن برنامه‌ام ناراحت مي‌شدم اما بروز نمي‌دادم و به راهم ادامه مي‌دادم. اوايل توجهي به ساعت مطالعه نداشتم اما بعدها كه دانستم توجه به ساعت مطالعه مهم است حدوداً به ۴ ساعت رسيد. در ايام مدرسه ۴- ۵ ساعت و از اسفند  ماه به بعد به ۷ ساعت مي رسيد.

۴) دلائل موفقیت خود را در چه می بینید؟

وكل به خدا و ياري از ائمه‌ي معصومين و اميدواري و تلاش و پشتكار

۵) در حال حاضر که مطالعات کنکوری شما به اتمام رسیده آیا نکته خاصی به ذهنتان می رسد که اگر به آن عمل می کردید موفق تر بودید؟
من هيچ وقت براي كسب رتبه‌ي بالا درس نمي‌خواندم اما خواسته‌ام از خدا اين بود كه رتبه‌ام متناسب با تلاش و زحماتم باشد كه اين طور هم شد.

۶)دوست دارید در کدام یک از دانشگاههای کشور تحصیل کنید؟
با ياري خدا در يكي از دانشگاههاي عالي كشور.

۷) پس از فارغ التحصیلی آیا دوست دارید که به زادگاه خود بازگشته و به همشهریانتان خدمت کنید؟
اين يكي از اهداف بلند مدت من مي‌باشد كه پس از فارغ‌التحصيلي به شهرم برگردم خدمت كنم و فرد شايسته‌اي باشم.

۸) با توجه به اين که هدف ما ارتقای دانش علمی در منطقه لارستان بزرگ می باشد؛ اگر ایده ای در زمینه توسعه علمی منطقه دارید برای ما بیان نمایید. نظرات شما را مسئولین منطقه نیز خواهند خواند.

زمينه اشتغال كافي براي جوانان در تمامي رشته‌هاي دانشگاهي فراهم شود تا هر كس بتواند در زمينه‌اي كه تحصيل نموده و در عين حال مورد علاقه‌اش بوده فعاليت و خدمت كند.

۹) با تشکر. در پایان اگر نکته خاصی مدنظرتان می باشد بیان نمایید.

*)عامل اصلي   موفقيتم در كنكور كه با هيچ چيز ديگري قابل قياس نيست عنايت و لطف خدا است. سپس دعاي خير و همراهي همه جانبه پدر و مادرم كه طي ۱۲ سال تحصيلم بسيار زحمت كشيده‌اند و لازم مي‌دانم از مادرم به دليل دلسوزي‌هاي بي‌اندازه‌اش تشكر كنم كه با وجود  وظيفه‌ي معلمي هميشه در كنار من بود. كادر آموزشي و دبيران مجرب و واقعاً دلسوز نقش بالايي در موفقيت  من دارند و از آنها قدرداني مي‌كنم همچنين از مشاور آزمون‌هاي گاج نيز تشكر مي‌كنم

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین