پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

جذب سرمایه‌گذار،ظرفیت منطقه، رسالت رسانه…

چندی پیش استاندار فارس طی سخنانی در مراسم روز خبرنگار با بیان اینکه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان ‌سبب جذب سرمایه‌گذاران ‌می‌شود بیان داشته بود: مسئولیت معرفی داشته‌های استان برعهده رسانه‌ها…

چندی پیش استاندار فارس طی سخنانی در مراسم روز خبرنگار با بیان اینکه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان ‌سبب جذب سرمایه‌گذاران ‌می‌شود بیان داشته

بود: مسئولیت معرفی داشته‌های استان برعهده رسانه‌ها است.  سید محمد افشانی ‌ با اشاره به ظرفیت‌های این استان اظهار داشت: استان فارس این توانایی را دارد که مشکل خود را بدون نیاز به منابع خارج استانی حل کند اما برای این تحقق این امر باید امنیت و آرامش و امیدواری در استان ایجاد ‌شود.

وی با بیان اینکه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان فارس سبب جذب سرمایه‌گذاران به استان فارس می‌شود اظهار داشته بود: مسئولیت معرفی داشته‌های استان بر عهده رسانه‌ها است.

میلادلارستان: مورد اشاره شده توسط استاندار محترم بسیار قابل تامل و توجه میباشد. بسیار مهم است که رسانه های منطقه لارستان بتوانند لااقل در این یک مورد برای منطقه خویش همراستا با هم گام برداشته و دعواهای سیاسی را کنار بگذارند. چندی قبل در یکی از یادداشت هایی که در میلادلارستان، خبرگزاری تسنیم و اخیرا در اقتصاد آنلاین و فرصت امروز منتشر شد؛ پتانسیل گردشگری و سرمایه گذاری منطقه در حوزه ای فراموش شده (گنبدهای نمکی) مورد اشاره قرار گرفت. (عنوان: جاذبه نمکی لارستان تشنه سرمایه گذاری). شاید رسانه در بسیاری از موارد اینچنینی بایستی رسالت خویش را ادا کند. چه نیک است که رسانه های لارستان بزرگ در زمینه های دیگری از قبیل دعوت به خرید کالای بومی با شعار(لارستانی کالای لارستانی بخر)؛ دعوت به معرفی پتانسیل های سرمایه گذاری در لارستان جهت شناخت سرمایه گذاران، دعوت به هم اندیشی های فکری و حمایت از مرکز رشد لارستان و سایر موارد همصدا شده و در راستای تعالی منطقه گام بردارند. مسئولین نیز بایستی خود را موظف نمایند تا در جهت پاسخگویی و معرفی پتانسیل های مختلف منطقه کمال همکاری را با رسانه ها داشته باشند. شخص فرماندار ویژه لارستان و فرمانداران خنج و گراش بایستی در این زمینه پیشقدم باشند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین