چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

ضرورت ایجاد شهرک صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در فارس

میلاد لارستان: استاندار فارس با اشاره به ذخایر نفت و گاز و مجتمع‌های پتروشیمی فعال و در حال ساخت در این استان گفت: ایجاد یک شهرک صنعتی تخصصی برای صنایع…

سید محمدعلی افشانی استاندار فارسمیلاد لارستان: استاندار فارس با اشاره به ذخایر نفت و گاز و مجتمع‌های پتروشیمی فعال و در حال ساخت در این استان گفت: ایجاد یک شهرک صنعتی تخصصی برای صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در این استان ضروری است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، سیدمحمدعلی افشانی در آیین گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک با اشاره به ذخایر نفت و گاز و مجتمع‌های پتروشیمی فعال و در حال ساخت در استان فارس اظهار داشت: ایجاد یک شهرک صنعتی تخصصی برای صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در این استان ضروری است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی استان فارس خاطرنشان کرد: جا دارد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران شهرک تخصصی صنایع‌دستی را در فارس ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه همه مشکلات صنعت در استان فارس به کمبود نقدینگی مربوط نیست افزود: برخی واحدهای تولیدی با مشکل مدیریتی روبه‌رو هستند و مدیران آنها تجربه و تخصص کافی در حوزه کسب و کار را ندارند.

استاندار فارس دنیای امروز را صحنه نبرد اقتصادی دانست و گفت: امروز شرایط به گونه‌‌ای نیست که هر کس سهم خود از بازار را به دیگری واگذار کند و هر چه دیرتر وارد بازار و عرصه رقابت شویم دیگر جایی در میدان رقابت نداریم.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین