جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

کشف جسدو احداث مرکز فرماندهی آتش نشانی در لارستان

میلاد لارستان: مسئول آتش نشانی شهر لار در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان سه خبر مهم را مطرح کرد. اسحاق شاکری در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه…

میلاد لارستان: مسئول آتش نشانی شهر لار در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان سه خبر مهم را مطرح کرد.

اسحاق شاکری در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه تمامی نقشه ها و زیرساختهای لازم جهت احداث مرکز فرماندهی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار طی شده است، اظهار داشت: این ساختمان در ضلع جنوبی بلوار پرواز، بعد از ساختمان اورژانس با مشارکت ۲۵۰ میلیون تومانی بنیاد خیریه نیک اندیشان هاشمی لار ساخته می شود.

وی با اشاره به اینکه برای مقابله با سوانح در آپارتمانها و مجتمع های تجاری شهر تشک مخصوص نجات خریداری شده است، تصریح کرد: از این تشک که فقط در مرکز استان و لارستان وجود دارد، می توان برای ساختمانهایی با ارتفاع ۱۰ طبقه جهت نجات محبوسین و جلوگیری از سقوط آنان استفاده کرد.

شاکری همچنین از کشف دو جسد ناشناس توسط نیروی انتظامی در روزهای پنجشنبه و جمعه اخیر در دشتهای اطراف روستای علی آباد لارستان خبر داد و افزود: با توجه به ظاهر این افراد، به نظر می رسید از اتباع افاغنه باشند و بر اساس شواهد اولیه می توان علت مرگ آنان را گرمای شدید هوا حدس زد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین