چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

گلهای خنده هدیه به معلولین ذهنی لارستان

هنرجویان نوجوان فرهنگسرای مرتضوی وابسته به حوزه فرهنگی – اجتماعی شهرداری لار، یک روز شاد و به یاد ماندنی را برای عزیزان تحت پوشش مرکز توانبخشی معلولین فجر لارستان به…

هنرجویان نوجوان فرهنگسرای مرتضوی وابسته به حوزه فرهنگی – اجتماعی شهرداری لار، یک روز شاد و به یاد ماندنی را برای عزیزان تحت پوشش مرکز توانبخشی

معلولین فجر لارستان به ارمغان آوردند. در یک صبح گرم تابستان هنرجویان دوره آموزشی موسیقی کودکان فرهنگسرای مرتضوی بر آن شدند تا دلی را شاد کنند. این نوجوانان پاکدل و مهربان بهترین کار را در این دیدند تا به مرکز توانبخشی معلولین رفته و دقایقی را در آنجا به اجرای برنامه بپردازند.

همه با هم عزم خود را جزم کرده و به همراه مربی مربوطه، اولیا و مسولین فرهنگسرا به این مرکز رفتند و با اجرای چندین برنامه گروه نوازی، خنده را به این گلهای پاک که بهترین دوران زندگیشان را در این چاردیواری سپری می کنند، هدیه دادند.

آری، کاش همه آنجا بودند و به چشم خود می دیدند که وقتی برنامه ها یکی پس از دیگری اجرا می شد، آن عزیزانی که دست تقدیر بهترین روزهای زندگی را از آنان گرفته و در یک مکان دور هم جمع کرده است چگونه کف می زدند و از شادی سر از پا نمی شناختند. کاش بودند و می دیدند چگونه قطره های اشک از چشمان آنانی که نظاره گر برنامه بودند، جاری بود.

آری، اگر کمی دلمان را  از دنیای مادی رها سازیم و بدور از آن روزمرگی هایمان به فکر شاد کردن دلی باشیم، آخرتمان را به این دنیای خاکی و فانی نخواهیم فروخت.

خبرنگار: سید کامران علوی

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین