چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

از وزیر آموزش و پرورش برای لارستان چه بخواهیم؟

میلاد لارستان: همایش تخصصی «جوان و اندیشه» که هر ساله با حضور افرادی شاخص در کشور  و با هدف معرفی و شناسایی برگزیدگان کنکوری و نیز فعالان فرهنگی لارستان بزرگ…

میلاد لارستان: همایش تخصصی «جوان و اندیشه» که هر ساله با حضور افرادی شاخص در کشور  و با هدف معرفی و شناسایی برگزیدگان کنکوری و نیز فعالان فرهنگی لارستان بزرگ در لار برگزار می شود.

 

ششمین دوره این همایش طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ مردادماه سال جاری با حضور علی اصغر فانی وزیر محترم آموزش و پرورش در لارستان و با هدف تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری سال ۹۴ برگزارخواهد شد.

بی شک حضور وزیری با بیشترین نیروی کار در کشور( قشر معلمان) فرصت مناسبی است تا مشکلات این قشر و نیر مسائل پیش روی جامعه فرهنگی لارستان نیز مورد توجه قرار گیرد، حضور دکتر فانی را باید غنیمت دانست و در حاشیه مراسمات و جلسات، نیازها، خواسته ها و مشکلات منطقه را برای این مسئول بلندپایه کشوری شرح داد و برای مساعدت و همکاری دولت در امر آبادانی هرچه بیشتر لارستان بزرگ تقاضا کرد.

برای آنکه بتوان درخواستهای بهتر و سنجیده تری در این همایش از بالاترین مسئول بزرگترین وزارتخانه دولتی را مطرح کرد، نیاز است نخبگان و همشهریان گرامی با ارائه نظرات خود در خصوص نیازهای منطقه، ما را در امر مطالبه ایده ها و خواسته ها یاری کنند.

بنا بر مشورتی که با تعدادی از نخبگان و صاحب نظران صورت گرفته است، چند کار بزرگ و زیربنایی پیشنهاد شده که لازم است به اشکال مختلف به سمع و نظر وزیر محترم آموزش و پرورش برسد و برای تحقق این مطالبات مسئولین منطقه باید تمام همّ و غمّ خود را بکار گیرند.

مهمترین درخواستهای مردم و صاحب نظران از وزیر آموزش و پرورش در سفر به لارستان چیست؟

میلادلارستان طی بررسی و مشورت با برخی صاحب نظران به تعدادی از انها اشاره نموده و مابقی را نیز شما می توانید با ما در میان بگذارید:

۱٫    موافقت با راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در لارستان با توجه به تعدد قبولی کنکوری ها، نخبگان در منطقه و همچنین کمبود شدید دبیر و معلم در مدارس لارستان

۲٫   صدور مجوز در ایجاد مرکز پژوهشی – تحقیقی نانوتکنولوژی در لارستان

۳٫    تأسیس مراکز و رشته های مدرن همچون: آموزشگاه خلبانی، هوا و فضا، نانو و غیره

۴٫   تخصیص اعتبار جهت تجهیز و هوشمندسازی مدارس لارستان

۵٫    حمایت مالی جهت اتمام پروژه مهم و نیمه کاره رصدخانه لار و خارج کردن آن از بلاتکلیفی ۱۵ ساله

همشهریان گرامی می توانند از قسمت نظرات سایت و یا ارسال پیام کوتاه به شماره ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ دیدگاهها و خواسته های عمومی و عام المنفعه را مطرح نمایند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین