چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

با صرف هزینه های کم، می توان کارهای بزرگ انجام داد

میلاد لارستان: جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی به دبیری بسیج سازندگی در محل فرمانداری ویژه لارستان و با حضور زینلیان،معاون فرماندار ،فرماندهی سپاه لارستان و اعضای ستاد…

اقتصاد مقاومتی در لارستانمیلاد لارستان: جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی به دبیری بسیج سازندگی در محل فرمانداری ویژه لارستان و با حضور زینلیان،معاون فرماندار ،فرماندهی سپاه لارستان و اعضای ستاد پشتیبانی برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، فرمانده سپاه ناحیه لارستان در ابتدا  ضمن اشاره به انجام فعالیت های بسیار خوب بسیجیان در محرومیت زدایی در قالب اردوهای جهادی و طرح هجرت و همچنین  طرح های اقتصاد مقاومتی با پرداخت تسهیلات به آنان خاطرنشان کرد: باید باور کرد که با بودجه کم و صرف هزینه های اندک نیز می توان کارهای بزرگ انجام داد که لازمه آنان داشتن روحیه جهادی و همدلی نهادها و مردم با یکدیگر است.

جاهدی در ادامه خاطرنشان کرد که برای حل مشکلات مردم و رفع محرومیت مناطق محروم نباید صرفا به بخشنامه های اداری اکتفا کرد و باید با مدیریت جهادی و پیدا کردن راه های میان در جهت مرتفع نمودن مشکلات تلاش کرد.

در ادامه زینلیان،معاون فرماندار با تشکر و قدردانی از خدمات گروه های جهادی و بسیجیان جهادگر گفت: امروز بسیج سازندگی که ادامه دهنده راه جهادگران در جهادسازندگی گذشته است با حضورش در عرصه های سازندگی ، متبلور کننده روحیه جهادی و معنویت در جامعه و در بین مردم شده است.

وی در ادامه خطاب به همه ادارات و نهادهای حاضر در جلسه گفت: با تمام قوا و با تکیه بر  مدیریت جهادی در عرصه سازندگی و آبادانی منطقه وارد شوید و هر کدام هر چه در توان دارید از این گروه های جهادی حمایت کنید و با حضور خود در بین این جهادگران و پشتیبانی از آنان مایه دلگرمی این عزیزان شوید.

معاون فرماندار ویژه لارستان در خصوص طرح های اقتصاد مقاومتی نیز اظهار داشت: سه عامل مهارت،صدور مجوز و بازاریابی فروش در موفقیت این طرح ها نقش بسزایی ایفا می کنند که محقق شدن این عوامل به حمایت ادارات و دستگاه های مریوط بستگی دارد.

در پایان جلسه مقرر گردید که نهادهای آموزش دهنده، نسبت به آموزش و صدور گواهی مهارت و همچنین شهرداری و سایر نهادهی مسئول جهت ایجاد غرفه های اقتصاد مقاومتی در سطح بازارچه های شهر و کمک در بازاریابی فروش محصولات با بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان همکاری نمایند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۶:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین