سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 42

درخواست فرماندار از معاون وزیر ارشاد؛ حوزه فرهنگ لارستان را تجهیز کنید

معاون استاندار فارس با بیان اینکه لارستان دارای این ظرفیت است که به عنوان قطب فرهنگی جنوب کشور مطرح شود، گفت: انتظار می رود تا مسئولین از لحاظ سخت افزاری…

معاون استاندار فارس با بیان اینکه لارستان دارای این ظرفیت است که به عنوان قطب فرهنگی جنوب کشور مطرح شود، گفت: انتظار می رود تا مسئولین از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری حوزه فرهنگ و ارشاد لارستان را یاری و تجهیز نمایند.

به گزارش میلاد لارستان؛ در نشستی با حضور معاونت پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، جمعی از مسئولان، هنرمندان و فرهنگ دوستان مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، فرماندار ویژه لارستان مردم این شهرستان خونگرم و دارای روحیه مشارکت جویانه معرفی کرد و گفت: مردم لارستان دارای غنای فرهنگی بالا هستند.

جلیل حسنی با برشمردن برخی پروژه های در حال اجرا در حوزه های مختلف این شهرستان توسط خیرین، افزود: این نشان از روحیه مشارکت جویانه و خیرخواهانه این مردم است.

وی خطاب به معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا دولت نیز همچون خیرین به تعهدات خود در قبال سهم دولت از پروژه های مشارکتی در حال ساخت عمل نماید تا این پروژه ها هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

معاون استاندار فارس ضمن مطرح کردن اینکه لارستان دارای این ظرفیت است که به عنوان قطب فرهنگی جنوب کشور مطرح شود از مسئولان خواست تا زمینه این اتفاق را رقم بزنند، ادامه داد: توقع می رود تا مسئولین از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری حوزه فرهنگ و ارشاد لارستان را یاری و تجهیز نمایند.

وی بیان کرد: نیاز است تا با توجه به فعالیت چشمگیر رسانه ها در لارستان، خانه مطبوعات این شهرستان به استقلال برسد و خانه هنرمندان نیز در این لارستان دایر شود.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین