چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 18

افتتاح 9 پروژه مهم شهرداری لار در هفته دولت

میلاد لارستان: شهرداري لار ۹ پروژه با اعتبار سه ميليارد تومان افتتاح مي كند. به گزارش میلاد لارستان؛ در هفته دولت امسال ۹ پروژه عمرانی، فرهنگی، تفریحی شهرداری لار به…

میلاد لارستان: شهرداري لار ۹ پروژه با اعتبار سه ميليارد تومان افتتاح مي كند. به گزارش میلاد لارستان؛ در هفته دولت امسال ۹ پروژه عمرانی، فرهنگی، تفریحی شهرداری لار به بهره برداری می رسد.

محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار با بیان اینکه رضایت شهروندان شرط اصلی موفقیت هر شهرداری است، گفت: با تلاش شبانه روزی خدمتگزاران مردم در شهرداری  لار، هم زمان با بزرگداشت هفته دولت، پروژه های عمرانی، فرهنگی و تفریحی با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

قنبرنژاد افزود: زیرسازی و آسفالت خروجی پارک شهر به مساحت ۴۲۰۰ مترمربع، روکش آسفالت انتهای چهل متری آزادی به مساحت ۶۲۰۰ مرمربع، بهسازی پیاده رو بلوار دانشجو به مساحت ۳۵۰ متر مربع، روکش آسفالت خیابان شهید طاهری به مساحت ۳۶۰۰ مترمربع، جدول کشی و زیرسازی و آسفالت امتداد خیابان شهید طاهری به مساحت ۲۸۳۰۰ مترمربع، احداث پارک شهرک بوستان به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع و سالن همایش شورای اسلامی شهر لار از جمله پروژه های مهم شهرداری لار، در هفته دولت امسال است که به افتتاح و بهره برداری می رسد.

شهردار لار با ابراز امیدواری از روند ادامه پروژه های شهرداری گفت: با توجه به سرعت پیشرفت دیگر پروژه های این شهرداری، امید است همشهریان همچون قبل ما را در اجرای هرچه بهتر این پروژه ها یاری فرمایند تا انشاا… شهری آباد و درخور مردم فهیم شهر لار داشته باشیم.

خبرنگار: مصباح قنادی – روابط عمومی شهرداری لار

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۷:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین