چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

ایران ایر و لارستان

هواپیمای ایران ایر در چند سالی که در لارستان به خدمت اشتغال دارد، عملکرد خوب و قابل قبولی داشته است و مردم نیز از عملکرد آن رضایت داشته اند. اما…

هواپیمای ایران ایر در چند سالی که در لارستان به خدمت اشتغال دارد، عملکرد خوب و قابل قبولی داشته است و مردم نیز از عملکرد آن رضایت داشته اند. اما جریانی که در

تاریخ ۲۷ مرداد ماه اتفاق افتاد موجب خدشه دار شدن رضایت مذکور گردید، که ضرورت دارد شرکت هواپیمایی یاد شده در صدد جبران آن برآید، زیرا سردرگمی مسافران از یک سو و عدم اطلاع رسانی از سوی دیگر و نبودن پرواز جایگزین و بالاخره پاسخ منفی در اعزام مسافران از لار به تهران، مشکلات عدیده ای برای مسافران ایجاد کرد.

ابتدا گفتند با چهار ساعت تأخیر پرواز انجام می شود که به فاصله کمی این مدت به نه ساعت افزایش یافت و با سپری شدن چهار ساعت اولیه تأخیر بدون اطلاع رسانی به مسافران بلکه با کسب اطلاع خود مسافران، فرودگاه اعلام می نماید که پرواز انجام نمی شود. اگر میخواهید به شیراز بروید و با همام بلیط، ساعت ۱۱ پرواز کنید که طبعا برای هیچ کس میسر نیست. به نکات بالا ترانزیتی بودن فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان را اضافه نمایید، ملاحظه خواهید فرمود که چه دردسر هایی برای مسافرین به وجود خواهد آورد.
امید است که مسئولین امر تمهیداتی بیندیشند که چنین اتفاقاتی تکرار نشود و یا در صورت تکرار مجدد با جایگزین نمودن هواپیمای دیگر اسبابی فراهم نمایند که مردم متضرر نشوند و به سختی نیفتند.
به راستی آیا مقررات بین المللی هواپیمایی به شرکتهای مسافربری چنین اجازه ای میدهد که مسافرین را بی برنامه رها نموده و بدون هیچ امکاناتی با این سخن که پرواز صورت نمیگیرد تمام برنامه های مسافران را به هم بریزند و با بیانی غیر قابل عمل اعلام نمایند: ” در صورت تمایل”  به مهمانی جیب مبارک رفته و خود را به سرای شاعران رسانده تا با پرواز آن دیار به پایتخت صعود کنید.!!
امید که این مشکل وسیله ای برای رفع معضل به صورت همیشه گردد.   

 سر دبیر

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین