چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

از برترین های کنکور مدارس نمونه دولتی لارستان تجلیل می شود

میلاد لارستان: دومین همایش انجمن فرهیختگان مدارس نمونه دولتی لارستان با محوریت تجلیل از برترینهای کنکور ۹۳ و ۹۴ برگزار می شود. به گزارش میلاد لارستان؛ علیرضا میرزاده دبیر همایش…

میلاد لارستان: دومین همایش انجمن فرهیختگان مدارس نمونه دولتی لارستان با محوریت تجلیل از برترینهای کنکور ۹۳ و ۹۴ برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ علیرضا میرزاده دبیر همایش فرهیختگان، با بیان اینکه این همایش در روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می گردد، اظهار داشت: همایش فرهیختگان مدارس نمونه دولتی لارستان با محوریت تجلیل از برترینهای کنکور ۹۳ و ۹۴ و گردهمایی فارغ التحصیلان سالهای اخیر با حضور مسئولان شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه عمده ترین اهداف ما در برپایی این گردهمایی، تلاش در جهت جذب نیروهای کارآمد و ایجاد زمینه های لازم جهت استفاده از استعدادهای نهفته علمی و فرهنگی شهرستان لارستان می باشد، افزود: از دیگر اهداف ما شناخت و تقویت ظرفیت ها و استعدادهای محلی، اعتمادسازی و جلب مشارکت دانشجویان در حوزه های مختلف علمی و فرهنگی و همچنین استفاده از تخصص هر یک از فارغ التحصیلان مدارس نمونه دولتی در جهت خدمت به لارستان است.

میرزاده که خود نیز از فارغ التحصیلان مدرسه نمونه دولتی شهید نصیری است، تصریح کرد: این اهداف در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان منطقه، تقویت بنیه اجتماعی – فرهنگی آنان، گسترش روحیه همکاری و انجام کارهای گروهی و نیز توسعه فعالیت های علمی- فرهنگی است.

وی افزود: برپایی چنین گردهمای هایی در سطح شهرستان باعث افزایش شادابی و نشاط در بین نسل جوان خواهد شد.

دبیر دومین همایش فرهیختگان لارستان با بیان اینکه تمام مراحل برنامه ریزی و اجرایی این همایش توسط فارغ التحصیلان مدارس نمونه دولتی شهید نصیری و نرجس خاتون بصورت خودجوش صورت پذیرفته است خاطر نشان کرد: این گردهمایی در عصر پنجشنبه ۵ شهریور ماه ساعت ۱۷ و با حضور مسئولین شهرستان و فارغ التحصیلان مدارس نمونه دولتی لارستان در محل تالار وحدت شهر لار برگزار می شود. 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۵:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین