چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 18

افتتاح چند طرح مهم آموزشی در بخش بیرم لارستان

میلاد لارستان: چند طرح عمرانی و آموزشی با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال در بخش بیرم لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان؛ در نخستین روز از هفته پرشکوه…

افتتاح طرح های هفته دولت در بخش بیرم لارستانمیلاد لارستان: چند طرح عمرانی و آموزشی با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال در بخش بیرم لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در نخستین روز از هفته پرشکوه دولت با حضور علی‌اکبر نجیب‌زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان، احمد دست نیان مدیر کل نوسازی فارس،مجتبی حق پرست مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس و جمعی از مسئولان محلی و بخشدار و امام جمعه بخش بیرم لارستان چند طرح عمرانی ،آموزشی و خدماتی با اعتباری قریب به ۲۳میلیارد ریال افتتاح وبه بهره برداری رسید.

یکی از این طرح ها افتتاح دبیرستان کوثر بیرم در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع در دو طبق شامل ۹ کلاس درس، نمازخانه، سرویس بهداشتی، مسکن کارمندی، سرایداری، آزمایشگاه و محوطه سازی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بود.

یکی دیگر از طرح های افتتاح شده در این روز، بهره بردرای از ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرم در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۳۲۲ متر مربع با هزینه ای افزون بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود که توسط اداره کل نوسازی فارس احداث شده است.

اجرای طرح هادی روستاهای محمدقاسمی و کریشکی با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال، پارکینگ بیمارستان بیرم با اعتبار ۲۵۰ میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت روستاهای لاورستان و محمد قاسمی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و نصب ترانس رفع افت ولتاژ برق بیرم، بالاده و کریشکی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال از دیگر طرح های افتتاح شده در این روز بود.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین